شطرنج تاکتیکی تیاگو موتا و آنتونیو کونته برنده نداشت

شطرنج تاکتیکی تیاگو موتا و آنتونیو کونته برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته پنجم مسابقات سری آ، تیم‌های یوونتوس و ناپولی دیدار حساس این هفته را برگزار کردند که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته پنجم سری آ ایتالیا، در دیداری حساس دو تیم یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه آلیانز شهر تورین در برابر همدیگر صف‌آرایی کردند اما جدال تفکرات تیاگو موتا و آنتونیو کونته برنده نداشت تا امتیازات این بازی حساس میان دو تیم تقسیم شود.

در نیمه نخست این مسابقه اتفاق خاصی در میدان رقم نخورد. دو تیمی که سابقه دشمنی دیرینه با همدیگر دارند در نیمه نخست تقابلشان برنده نداشت. شاید بتوان گفت مهم‌ترین اتفاق نیمه اول، مصدومیت الکس مرت بود که ناچار شد جای خودش را به الیا کارپیله بدهد. همچنین در دقایق پایانی نیمه نخست ناپولی یک موقعیت جدی روی دروازه بیانکونری ایجاد کرد که واکنش دی گروگوریو، سنگربان یوونتوس باعث شد تا توپ به تور دروازه بانوی پیر نچسبد.

در نیمه دوم هم شرایط فرق نکرد و تیم‌ها به بازی محتاطانه خودشان ادامه دادند. تعویض‌های دو مربی هم فایده‌ای نداشت تا یوونتوس به سومین تساوی بدون گل متوالی خودش برسد. همچنین ناپولی پس از سه برد پیاپی با این مساوی از ریل پیروزی‌های متوالی خارج شد.

یوونتوس در این مسابقه مالک توپ و میدان بود، اما نتوانست موقعیت خاصی خلق کند و امید گل این تیم در پایان 0.31 بود. ناپولی هم شرایط مشابهی داشت و امید گلش به 0.27 رسید. این یعنی امید گل دو تیم مجموعا کمی بیشتر از نیم گل بوده است که نشان از یک بازی کسل‌کننده و کم‌موقعیت دارد.

1428