باز شدن یک پرونده برای فیزیوتراپیست متخلف در کمیته اخلاق؛ تزریق های غیرمجاز و مشکوک به دوپینگ دردسرساز شد

باز شدن یک پرونده برای فیزیوتراپیست متخلف در کمیته اخلاق؛ تزریق های غیرمجاز و مشکوک به دوپینگ دردسرساز شد

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس که خبرهای موثقی که به فوتبالی رسیده است، کمیته اخلاق به یک پرونده مهم پزشکی مربوط به یک فیزیوتراپیست ورود کرده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارش هایی که به کمیته اخلاق رسیده و همچتین گزارش های نهادهای نظارتی که این فیزیوتراپیست و کلینیکش را مدتهاست زیرنظر گرفته اند، او به کمیته اخلاق احضار خواهد شد‌.

داستان از این قرار است که این فیزیوتراپیست به واسطه دوستی و رابطه نزدیک با چند ایجنت رسمی و دلالان غیررسمی و همچنین برخی بازیکنانی که با این ایجنت ها و دلالان کار می کنند، با باشگاههای متمول و صنعتی وارد مذاکره شده و پس از عقد قراردادها با آنها در قبال خدمات فیزیوتراپی، برخی کارهای غیراستاندارد و خارج از موضع فیزیوتراپی نظیر تزریقات داخل مفصلی، عضلانی می کنند که این کار در دراز مدت باعث ایجاد آسیب دیدگی های شدیدی می شود.

در گزارش ها آمده است گویا این فیزیوتراپیست در کلینیکش با تزریق برخی مواد که شائبه دوپینگ دارد پس از کاهش موقت درد اقدام به جلب نظر بازیکنان می کند و سپس با تزریق مواد غیرمجاز، اقدام به درمان کوتاه مدت غیرموثر می کند که بعضا برخی از این داروها در لیست داروهای ممنوعه وادا قرار داد.

باید ببینیم در روزهای آتی واکنش مراجع رسیدگی کننده به این موضوع چیست و چه حکمی برای این فیزیوتراپیست متخلف صادر می شود.

۱۳۵۹