میزبان دومین جام احتمالی فصل رئال مادرید مشخص شد

میزبان دومین جام احتمالی فصل رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فیفا شکل جدید تورنمنت سالانه باشگاهی خود یعنی جام بین قاره ای را اعلام کرد و قرار است که این تورنمنت در آذر ماه در قطر برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شاخص ترین تیم حاضر در جام بین قاره ایست که در فینال در روز 28 آذر در ورزشگاه لوسیل در دوحه حضور پیدا خواهد کرد. رئالی ها در این فصل فعلا با فتح سوپرجام اروپا یک جام را برده اند و در آن بازی می توانند دومین جام فصلشان را کسب کنند. 

فینال این تورنمنت تازه تاسیس قرار است که امسال در قطر برگزار شود و رئال مادرید نیز در آن حضور پیدا خواهد کرد. در این تورنمنت، نمایندگان شش کنفدراسیون حاضر می شوند و پنج بازی برگزار خواهد شد. 

دو بازی اول این تورنمنت در امارات و مصر برگزار می شود و سه بازی پایانی نیز در شهر دوحه در قطر برگزار خواهد شد. در بازی اول،  العین به عنوان قهرمان آسیا به مصاف اوکلند سیتی از نیوزیلند می رود.  برنده این بازی در بازی دوم به مصاف الاهلی مصر به عنوان قهرمان آفریقا خواهد رفت.  در بازی سوم،  پاچوکای مکزیک به عنوان قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی به مصاف قهرمان لیبرتادورس (که هنوز مشخص شده) می رود.  در بازی چهارم، برنده دو بازی دوم و سوم به مصاف همدیگر خواهند رفت تا فینالیست و حریف رئال مادرید مشخص شود. 

4125