عکس؛ تیم منتخب بهترین بازیکنان بازی FC 25

عکس؛ تیم منتخب بهترین بازیکنان بازی FC 25

پایگاه خبری فوتبالی- بازی محبوب FC 25 منتشر شد و یکی از موضوعات جذاب برای دوست‌داران این بازی، ریتینگ بازیکنان جهان فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازی‌های دوست‌داشتنی و محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی، FC 25 است. بازی‌ای که هنوز خیلی از دوست‌دارانش آن را فیفا می‌نامند و هنوز به نام جدید آن عادت نکردند. حالا رسانه اسکور 90 ترکیب منتخب بازیکنانی که در این بازی بالاترین ریتینگ را دارند درست کرده است که بررسی آن می‌تواند جالب توجه باشد.

درون دروازه این تیم تیبو کورتوا با ریتینگ 89 قرار دارد. سنگربان بلژیکی رئال مادرید بهترین سنگربان این بازی است و حضور این بازیکن درون دروازه رئال مادرید باعث می‌شود تا باز کردن دروازه‌ کهکشانی‌ها در این بازی کار راحتی نباشد.

دفاع راست این تیم، یک بازیکن دیگر از رئال مادرید است، یعنی دنی کارواخال با ریت 86 که به نظر می‌رسد برای بازیکنی در سطح کارواخال منصفانه باشد، چرا که او فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. زوج خط دفاعی تیم منتخب بهترین بازیکنان اف سی 25 را ویرجیل فن دایک و آنتونی رودیگر با ریت‌های 89 و 88 تشکیل می‌دهند. دفاع چپ آن هم تئو هرناندز با ریتینگ 87 است.

خط هافبک این تیم را دو بازیکن از منچسترسیتی و یک بازیکن از رئال مادرید تشکیل می‌دهند. رودری با ریتینگ 91 و دی بروینه با ریت 90، نماینده‌های منچسترسیتی هستند. همچنین جود بلینگام با ریتینگ 90 ضلع دیگر خط هافبک است.

خط حمله این تیم تشکیل شده است از کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و ارلینگ هالند. این بازیکنان به ترتیب ریتینگ 91، 91 و 90 را دارا هستند.

رئال مادرید 6 بازیکن در این ترکیب دارد و منچسترسیتی 3 بازیکن. لیورپول و میلان نیز هرکدام 1 بازیکن در این ترکیب دارند.

1428