ستاره خط حمله بایرن مونیخ به فرم خوب خود بازگشته است

ستاره خط حمله بایرن مونیخ به فرم خوب خود بازگشته است

پایگاه خبری فوتبالی- سرژ گنبری، وینگر آلمانی بایرن مونیخ که در فصول گذشته افت چشمگیری داشت، در این فصل زیر نظر ونسان کمپانی احیا شده است.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ شروع بسیار خوبی در این فصل داشته است. باورایایی‌ها زیر نظر ونسان کمپانی جوان توانستند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و حالا هواداران این تیم امید دارند تیمشان با این سرمربی بلژیکی به موفقیت‌های سابق دست پیدا کند. بایرن مونیخ فصل گذشته نتوانست هیچ جامی به دست بیاورد و این اتفاق پس از 12 سال رقم خورد که جالب توجه بود. همین نتایج ضعیف سبب شد تا توماس توخل از هدایت بایرن مونیخ برکنار شود.

یکی از ستاره‌های درخشان این فصل بایرن مونیخ سرژ گنبری بوده است. بازیکنی که پس از جدایی هانسی فلیک نتوانسته بود فرم ایده‌آل خودش را با پیراهن بایرن مونیخ تکرار کند، اما شروع خوب این بازیکن نوید یک فصل خوب دیگر را برای گنبری می‌دهد. اگر این بازیکن بتواند به اوج خود بازگردد، خیال ونسان کمپانی از خط حمله تیمش راحت می‌شود، چرا که با وجود او، اولیسه، هری کین و جمال موسیالا بایرن مونیخ صاحب یک خط حمله ترسناک است.

سرژ گنبری در تمامی دیدارهای خود در رقابت‌های داخلی بر روی گل تاثیرگذار بود و توانست آمار 3 پاس گل و 1 گل را به نام خود ثبت کند. باید دید آیا این فرم خوب گنبری ادامه پیدا می‌کند یا خیر؟

1428