شکسته شدن یک طلسم؛ سلمانی بالاخره به زمین رفت!

شکسته شدن یک طلسم؛ سلمانی بالاخره به زمین رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- یاسین سلمانی در بازی تیمش در مقابل آلومینیوم اراک، موفق شد پس از نزدیک به یک سال به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، هافبک 22 ساله پرسپولیس امشب و در دیدار هفته پنجم این تیم در مقابل آلومینیوم اراک، به جای وحید امیری در دقیقه 82 به زمین مسابقه رفت تا طلسم بازی نکردن‌هایش پس از نزدیک به یک سال شکسته شود و او بالاخره در زمین مسابقه پا به توپ شود.

سلمانی که فصل پیش بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بود در بازی هفته هفتم پرسپولیس در مقابل گل گهر سیرجان که شانزدهم مهر ماه سال 1402 برگزار می‌شد دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه فصل را از دست داد تا تنها در سه بازی برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفته باشد. او در یکی دو بازی آخر فصل امکان بازی کردن را داشت اما کادر فنی سرخ پوشان ترجیح دادند ریسک نکنند و سلمانی را به میدان نفرستند تا این بازیکن برای حضور دوباره در زمین مسابقه، منتظر آغاز فصل جدید فوتبالی در ایران باشد.  

یاسین سلمانی با شروع مسابقات امسال، بر اساس صلاحدید کادرفنی سرخ پوشان نه در لیگ برتر و نه در مسابقات لیگ نبخگان آسیا به میدان نرفته بود تا امشب که پس از 348 روز دوباره در ترکیب سرخ پوشان قرار گرفت و 8 دقیقه به بازی پرداخت. او فصل پیش مجموعا توانست برای پرسپولیس در 5 بازی ابتدایی این تیم در تمام رقابت‌ها به میدان برود؛ سه بازی در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا که در همین تعداد اندک بازی، موفق به زدن یک گل نیز شد و اگر دچار مصدومیت نمی‌شد به احتمال زیاد فصل درخشانی را پشت سر می‌گذاشت. 

سلمانی حالا امیدوار است هر چه زودتر اعتماد گاریدو را جلب کند تا هم بر دقایق بازی خود بیفزاید و هم پرسپولیس را در راه کسب نتایج مطلوب در هر سه جام پیش رو یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان همراهی کند.

7899