دقیقی: برای آماده‌سازی تیم زمان کم داشتیم/ شمس آذر به معنای واقعی خصوصی است

دقیقی: برای آماده‌سازی تیم زمان کم داشتیم/ شمس آذر به معنای واقعی خصوصی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شمس آذر با بیان اینکه امروز یک تیم ته جدولی هستیم گفت: من به عنوان نفر اول کادر فنی با تلاش بیشتری با یکدلی و هم افزایی باید تلاش کنم تا مشکلات تیم را برطرف و از بحران خارج شویم.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین پس از دیدار مقابل ملوان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: درگذشت هوادار عزیز ملوان در بازی گذشته را تسلیت میگویم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. 

وی با اشاره به اینکه از سمت دو تیم بازی درگیرانه‌ای و تاکتیکی داشتیم، گفت: ملوان بازیکنان باکیفیتی و توانمندی دارد و می‌شد بازی شکل دیگه‌ای داشته باشد و اگر پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد فرم بازی عوض میشد. 

سرمربی شمس آذرقزوین، تیم ملوان را تیم شایسته‌ای دانس و افزود: به کادر فنی باشگاه ملوان و هواداران ملوان و مردم انزلی  تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت می‌کنم، برای ادامه مسیر از بازیکنان میخواهم فعالیت‌شان را ادامه دهند، ما برای آماده‌سازی تیم زمان کم داشتیم ولی میشد بهتر از این نتیجه گرفت و مقداری غرور ناشی از اتفاقات و نتایج سال گذشته عامل شد. 

دقیقی با اشاره به اینکه فوتبال فوق العاده فراموشکار است، بیان کرد: همه فراموش می‌کنند که سعید دقیقی در فصل‌های گذشته چه نتایج بی‌همتایی را رقم زده است. 

وی با بیان اینکه امروز یک تیم ته جدولی هستیم، گفت: من به عنوان نفر اول کادر فنی با تلاش بیشتری با یکدلی و هم افزایی باید تلاش کنم تا مشکلات تیم را برطرف و از بحران خارج شویم. 

دقیقی با اشاره به اینکه خیلی دوست ندارم در مورد فصل گذشته صحبت کنم افزود: فصل را شروع کردم و تعداد انگشتان دست بازیکن داشتیم و بازی‌های سنگینی مثل ملوان و سپاهان و استقلال داشتیم و قطعا باید تدابیر ویژه داشته باشیم و ایرادات را رفع کنیم.

سرمربی شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه امثال لیگ بسیار سختی داریم، گفت: رقابت سختی است و همه تیم‌ها تا بن دندان مسلح هستند و بازیکنان با کیفیت خارجی و داخلی گرفتند و تیم‌هایی مثل ملوان از ظرفیت بازیکنان سرباز استفاده کردند. 

وی با اشاره به اینکه ما جزو تیم‌هایی که مقداری بضاعت کمتری داریم هستیم، گفت: تیم‌های که فضای این چنینی داشتند یکی تیم ما بود و یکی تیم هوادار،‌ بازیکنان خارجی داشتیم ولی نتوانستیم جذب کنیم و نتوانستیم در بازار نقل و انتقالات به خاطر عرضه کم بازیکنی جذب کنیم و این نکته مقداری ما را عقب انداخته است و زمان کمی داشتیم که تیم را آماده کنیم.

دقیقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد جدی نگرفتن باشگاه شمس آذر قزوین توسط مدیران تصریح کرد: باشگاه مثل شمس آذر به معنای واقعی خصوصی است و برای مثال ملوان اگر ظرفیت جذب سرباز را نداشت چه کار می‌کرد و زمانی من در ملوان بودم شبانه روز در حال تلاش بودم تا از این ظرفیت استفاده کنیم و خیلی از بازیکنانی مثل مهران احمدی و قاضی‌پور، جعفری و سلیمانی، نورمحمدی در فصل نقل و انتقالات جدا شدند و باشگاه شمس آذر نتوانست در عرضه کم بازیکن موفق باشد.

سرمربی شمس آذر قزوین با بیان اینکه امسال هفتاد درصد بازیکنان شمس آذر جدا شدند، افزود: یک سری بازیکنان را فروختیم تا بتوانیم ادامه حیات داشته باشیم و بضاعت باشگاه شمس آذر همینقدر است و کار را سخت می‌کند ولی بهانه گیر نیستم و زمانی اگر به این نتیجه برسم ظرفیتی برای برگشت به شرایط ایده آل ندارد قطعا قطع همکاری می‌کنم و فرصت را به آدم‌های دیگر می‌دهم ولی اعتقاد دارم که در بازی‌های اخیر می‌توانستیم نتایج خیلی بهتری را کسب کنیم.

2636