زارع: واقعاً به ما ظلم می‌شود، صحیح نیست که در برخی بازی‌ها از VAR استفاده شود

زارع: واقعاً به ما ظلم می‌شود، صحیح نیست که در برخی بازی‌ها از VAR استفاده شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملوان گفت: با اینکه در دیدار با شمس‌آذر با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدیم ولی به بچه‌ها هم گفتم که از نتیجه راضی نیستم.

به گزارش فوتبالی، مازیار میری پس از پیروزی ملوان مقابل شمس‌آذر در نشست خبری گفت: خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. این 3 امتیاز را به هوادار عزیزمان و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم، هواداری که در اصفهان از دست دادیم. بازی خیلی جان‌داری بود، ما خیلی خوب شروع کردیم و سریع به 2 گل رسیدیم. بعد از آن خیلی راحت یک پنالتی دادیم که خوشبختانه حبیب آن را مهار کرد. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم باز هم به گل برسیم. اعتقاد داشتم باید گل‌های بیشتر می‌زدیم و از نتیجه بازی با اینکه 2 بر صفر بردیم، راضی نیستم. به بچه‌ها هم گفته بودم که باید در نیمه دوم هم به برتری دست پیدا کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم ملوان گفت: می‌دانستیم که تیم حریف روی ایستگاهی و پرتاپ اوت خیلی خطرناک است، می‌دانستیم از چه بازیکنانی استفاده کنیم. می‌دانستیم از سمت راست ارسال‌های خیلی خوبی دارند که جلوی آن را گرفتیم. به هواداران ملوان و مجموعه تیم تبریک می‌گویم که مستحق این برد بودند. 

زارع در خصوص داوری گفت:‌ اینجا واقعاً به ما ظلم می‌شود. من فکر می‌کنم صحیح نیست که در برخی بازی‌ها از VAR استفاده شود، در برخی بازی‌ها نه. 100 درصد آن صحنه پنالتی بود ولی من نمی‌خواهم در خصوص داوری صحبت کنم. مسیر توپ عوض شد و پنالتی بود. به ما دارد ظلم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص تاخیر در برگزاری نیمه دوم به خاطر وخامت حال یک هوادار اظهار داشت: اول این را بگویم که من نمی‌دانم چرا به خاطر اتفاقات فولاد‌شهر به دادگاه احضار شدم. امروز من مطمئن شدم که حال هوادار خوب است و وقتی همه چیز خوب بود، بازی برگزار شد. شما درست می‌گویید که انگار باید یک اتفاق تلخی رخ بدهد و ما درس بگیریم. نمی‌دانم حالا چرا گرفتاری برای مردم شهرم زیاد شده و امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

زارع در خصوص آمادگی ملوان اظهار داشت:  ما در این بازی می‌خواستیم 4-5 بازیکن آنها را از بازی بیرون کنیم و کاملاً‌ می‌دانستیم چگونه باید با این تیم بازی کنیم. باید خیلی بیشتر کار کنیم. انتظار داشتم که گل‌های بیشتری بزنیم. در مجموع فوتبال بچه‌ها راضی کننده است ولی برای امروز و باید به بازی بعدی فکر کنیم. باید این روند را ادامه بدهیم و همه کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود. 

سرمربی تیم ملوان نیز گفت: می‌خواهم به کادر فنی بگویم که یک نگاه ویژه‌ای به حبیب فرعباسی داشته باشند. فکر می‌کنم حقش است که به تیم ملی دعوت شود. فقط در حد پیشنهاد است و نمی‌خواهم دخالت کنم. 

2636