پشیمانی هافبک تیم ملی اسپانیا از رد پیشنهاد لیورپول

پشیمانی هافبک تیم ملی اسپانیا از رد پیشنهاد لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین زوبیمندی از عدم قبول پیشنهاد لیورپول پشیمان است.

به گزارش فوتبالی، مارتین زوبیمندی، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد، به شدت از نرفتن به لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال پشیمان است. به گزارش استادیو دپورتیوو، این بازیکن امیدوار است که باشگاه لیورپول در آینده بار دیگر برای جذب او اقدام کند.‌ زوبیمندی که به عنوان یکی از هافبک‌های برجسته و بااستعداد در لالیگا شناخته می‌شود، در تابستان امسال فرصت پیوستن به لیورپول را داشت، اما این انتقال به هر دلیلی نهایی نشد. اکنون با توجه به رشد لیورپول و نیاز این تیم به تقویت خط میانی، او امیدوار است که دوباره مورد توجه کلوپ و مسئولان لیورپول قرار بگیرد.

با توجه به توانایی‌های فنی و سبک بازی زوبیمندی، او می‌تواند در آینده یک گزینه ایده‌آل برای تقویت خط میانی لیورپول باشد و احتمالا در پنجره‌های نقل و انتقالات بعدی دوباره شاهد تلاش‌های این باشگاه انگلیسی برای جذب او خواهیم بود.

ایمانول آلگواسیل سرمربی رئال سوسیداد چندی پیش درباره عدم انتقال این بازیکن به لیورپول گفته بود: "لیورپول یک باشگاه تاریخی و بزرگ است و این واقعیت که بازیکنی مانند مارتین به آنها نه گفت دلیلی برای افتخار است اما چه کسی میگوید که تیم قدرتمند دیگری نخواهد بود که بخواهد مارتین را در آینده به خدمت  بگیرد. ما باید به زوبیمندی افتخار کنیم زیرا او با وجود پول پیشنهادی زیاد لیورپول به آنها پاسخ منفی داد، برای من رئال سوسیداد بزرگترین باشگاه جهان است و معتقدم زوبیمندی با رد پیشنهاد لیورپول نیز همین تفکر را دارد."

۱۰۰۹