رونمایی از دو تغییر مهم گاریدو در خط میانی؛ عالیشاه و خدابنده‌لو در ترکیب اصلی!

رونمایی از دو تغییر مهم گاریدو در خط میانی؛ عالیشاه و خدابنده‌لو در ترکیب اصلی!

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رسمی ترکیب قرمزها مقابل شاگردان مجتبی حسینی، مشخص شد گاریدو تغییراتی در میانه زمین اعمال کرده‌ است. 

به گزارش فوتبالی، پنج روز پس از شکست پرسپولیس مقابل الاهلی در جده که با عملکردی قابل قبول همراه بود، شاگردان گاریدو با انگیزه مضاعف به مصاف آلومینیوم خواهند رفت. 

تفکرات مربی اسپانیایی برای دیدار امروز تیم‌ خود، دو تغییر را در میانه زمین به‌همراه داشته‌ است.

امید عالیشاه که پس از گذراندن دوران مصدومیت خود، از دقیقه ۴۶ مقابل سبزپوشان عربستانی به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، در این دیدار جایگزین فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی پرسپولیس شده است.

بازگشت کاپیتان به ترکیب اصلی، نوید بخش ایجاد موقعیت‌های بیشتری بر روی دروازه تیم مجتبی حسینی‌ است و هواداران پرسپولیس امیدوارند که خلاف دیدار قبلی تیم محبوب‌شان، مهاجمین در امر گلزنی موفق ظاهر شوند.

اما حضور امید تنها تغییر گاریدو در ترکیب تیمش نیست و محمد خدابنده‌لو هافبک وسط ۲۵ ساله در ترکیب قرمزهای تهران دیده می‌شود.

محمد در دیدار برابر الاهلی از دقیقه ۶۷ وارد میدان شد و نمایش امیدوار کننده‌ای را از خود به‌جا گذاشت. 

او در تقابل با آلومینیوم، جایگزین سروش رفیعی شده تا استحکام مرکز زمین تیم گاریدو را بیشتر و کنار مسعود ریگی، فضای کمتری برای بازی‌سازی به هافبک‌های ایرالکو بدهد. 

خدابنده‌لو امیدوار است که جواب اعتماد گاریدو را به خوبی بدهد تا در دربی هم فرصت بازی پیدا کند. 

باید دید که این تغییرات، گاریدو را به دومین برد خود در لیگ برتر پیش از دیدار حساس و حیثیتی برابر استقلال می‌رساند یا نه.

۵۷۹۳