بازگشت فرجی به ترکیب پرسپولیس؛ غیبت ایوب، به‌ سود فرشاد!

بازگشت فرجی به ترکیب پرسپولیس؛ غیبت ایوب، به‌ سود فرشاد!

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک اعلام شد و نام فرشاد فرجی در آن دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان خوان کارلوس گاریدو درحالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند که پس از مصدومیت ایوب العملود در اواخر دیدار با الاهلی عربستان، مربی اسپانیایی مجبور به اعمال تغییری مهم در پست دفاع راست تیم‌اش شده است.

پس از منتشر شدن لیست تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال، مشخص شد یعقوب براجعه اصلی‌ترین گزینه جایگزینی ستاره مراکشی در اردو تیم ملی حضور دارد و برای همین مدتی در دسترس کادرفنی پرسپولیس نخواهد بود. 

وحید امیری هم پس از حضوری کوتاه به‌عنوان دفاع راست قرمزها برابر الاهلی، نشان داد بازیکن مناسبی برای آن پست نیست. 

گاریدو اما در دیدار مقابل آلومینیوم اراک تصمیم گرفته فرشاد فرجی را در پستی متفاوت به میدان بفرستد و او را جانشین ایوب العملود کند.

فرشاد که در نخستین دیدار فصل برابر ذوب‌آهن اصفهان زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان را کنار کنعانی تشکیل داده بود، در دیدار تعیین‌کننده پیش از دربی، قرار است به‌عنوان مدافع راست تیم گاریدو به میدان برود و امید دارد سربلند از این آزمون خارج شود.

لازم به ذکر است کادرپزشکی قرمزها اعلام کرده ایوب العملود برای دربی در دسترس خواهد بود و این موضوع تا حدودی از نگرانی هواداران پرسپولیس در باب پست دفاع راست کاسته است.

باید دید آیا فرجی می‌تواند در مصاف با ایرالکو بار دیگر بین هواداران پرسپولیس محبوب شود و جانشین مناسبی برای ایوب باشد یا نه.

۵۷۹۳