پیش‌بازی هوادار - فولاد؛ رحمتی به دنبال برد شماره یک

پیش‌بازی هوادار - فولاد؛ رحمتی به دنبال برد شماره یک

پایگاه خبری فوتبالی - سید مهدی رحمتی به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود برابر فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، هوادار در تهران میزبان فولاد خوزستان است. مسابقه‌ای که بین دو دوست قدیمی یعنی سید مهدی رحمتی و یحیی گل‌محمدی برگزار خواهد داشت و از این حیث جذابیتهای خاص خود را دارد.

هوادار تنها تیم لیگ برتری است که تا بدینجا موفق به گلزنی در لیگ بیست و چهارم نشده است و در نتیجه بنفش های تهرانی بردی هم به دست نیاورده‌اند و حاصل کار شاگردان رحمتی کسب دو تساوی از چهار بازی لیگ برتری بوده و تیم کوچک پایتخت محکوم به کسب برتری در بازی این هفته خانگی خود است که باید دید با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

در سمت مقابل یحیی گل‌محمدی و تیمش هم طی سه هفته گذشته موفق به کسب برد نشده‌اند و فولاد پس از برد هفته اول برابر نساجی در قائمشهر، روی برد در سه بازی بعدی را ندیده و حاصل کار قرمزهای خوزستانی، کسب دو تساوی و تحمل یک شکست بوده و طبیعتا آنها به دنبال بازگشت به مسیر برد هستند.

نکته آماری این رویارویی، عدم برد هوادار برابر فولاد در تاریخ لیگ برتر است. از ۶ بازی برگزار شده بین دو تیم، تیم اهوازی دو مرتبه سه امتیاز را کسب کرده و چهار بازی هم مساوی شده است. همچنین سید مهدی رحمتی هم در چهار تقابلی که با فولاد داشته، هیچ گاه موفق به شکست این تیم نشده است.

نتیجه هفته گذشته: هوادار در اراک به تساوی بدون گل برابر آلومینیوم رسید و فولاد در اهواز مقابل خیبر با تساوی یک بر یک متوقف شد.

وضعیت در جدول: هوادار با ۲ امتیاز پانزدهم است و فولاد با ۵ امتیاز در رده نهم جای دارد.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - فولاد

شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم داوری: امیر ایار – علیرضا ایلدرم – سعید زیبا – شهاب محمدی

1997