مهاجم سابق تراکتور با لوگوی جدید دیده شد (عکس)

مهاجم سابق تراکتور با لوگوی جدید دیده شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خرید لحظه آخری آلومینیوم در تمرینات این تیم شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، رحمان جعفری خرید نیم فصل لیگ گذشته تراکتور از شمس آذر بود. بازیکنی که برای تی‌تی‌ها پنج گل به ثمر رساند تا با احتساب پنج گل زده دیگر در شمس آذر، در پایان فصل با ۱۰ گل زده دومین گلزن برتر لیگ باشد.

با این وجود تراکتور دو مهاجم خارجی یعنی تومیسلاو اشترکال و سوکول چیکالشی جذب کرد و همچنین مهدی عبدی را در تیم خود نگه داشت و جالب اینکه دراگان اسکوچیچ از امیرحسین حسین‌زاده هم در نوک خط حمله استفاده می‌کند تا رحمان جعفری شرایط سختی داشته باشد و تصمیم به جدایی بگیرد.

البته درخواست جدایی رحمان مدتی هست که مطرح شده اما با پا پیش گذاشتن آلومینیوم اراک در لحظات پایانی نقل و انتقالات این موضوع دوباره مطرح شد. با این وجود تراکتور قصدی برای فروش جعفری نداشت و حتی این بازیکن را همراه خود به قطر برد اما اصرار رحمان و پرداخت مبلغ رضایت‌نامه قابل توجه توسط تیم اراکی طبق برخی شینده‌ها، جعفری را در لحظات آخر راهی ایرالکو کرد.

خرید جدید آلومینیوم پس از بازگشت با تراکتور از قطر به تبریز، بلافاصله راهی تهران شد و حالا در تمرینات شاگردان مجتبی حسینی با پیراهن تیم جدید دیده می‌شود و باید دید شرایط وی برای بازی بزرگ این هفته برابر پرسپولیس چگونه است.

در واقع اگر مسئولان آلومینیوم توانسته باشند که کارت بازی رحمان جعفری را ۴۸ ساعت قبل صادر کرده باشند، این مهاجم می‌تواند در بازی امشب برای تیمش به میدان برود که پیگیری‌ها از آلومینیوم گویای این است که آن‌ها مدعی هستند امکان استفاده از جعفری را دارند و باید دید در نهایت این بازیکن در لیست بازی امشب قرار می‌گیرد یا نه.

1997