5 گل برتر رویارویی‌های پرسپولیس و آلومینیوم؛ ضربات دقیق (ویدیو)

5 گل برتر رویارویی‌های پرسپولیس و آلومینیوم؛ ضربات دقیق (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی -  پرسپولیس در هفته پنجم لیگ بیست و چهارم از آلومینیوم میزبانی می‌کند. رقیبی که در این 4 فصل اخیر، بیشتر از هر تیم دیگری قرمزها را اذیت کرده و شکست داده است. 

به گزارش فوتبالی، در 8 رویارویی بین این دو تیم، گلهای زیادی رد و بدل نشده و هر بازی کمتر از 2 گل داشته و به همین دلیل، انتخاب 5 گل برتر کار چندان راحتی است. 

«فوتبالی» با مرور رویارویی‌های دو تیم، این 5 گل را انتخاب کرده است که شاید می‌شد ضربات چیپ‌مانند میلاد سرلک و علی نعمتی را هم به آنها اضافه کرد.

https://footballi.net/video/904189/share

* کمال کامیابی‌نیا

 بازی رفت لیگ بیستم که آلومینیوم در خانه 2 یک برد. پرسپولیس از سمت راست زمین، صاحب یک ضربه کرنر شد. ارسال نوراللهی روی تیر اول با حضور به موقع و سریع کامیابی‌نیا و ضربه سر بدون مهارش به تور دروازه میزبان رسید.

* حامد پاکدل

 بازی رفت لیگ بیستم که آلومینیوم در خانه 2 یک برد. کپی برابر اصل گل اولی که میزبان تقریبا 10 دقیقه قبل زد. ارسال امید سینگ از سمت چپ و ضربه سر قوسی پاکدل درحالیکه پشت به دروازه بود از بالای دستان حامد لک وارد دروازه شد.

* مهدی ترابی

 بازی برگشت لیگ بیستم که پرسپولیس با 2 گل در خانه برد. اشتباه مدافعان آلومینیوم با توپ‌دزدی مغانلو همراه شد. او به سمت دروازه رفت و توپ را با پشت پا برای ترابی مهیا کرد. شماره 9 هم با یک ضربه کات‌دار، اندوخته تیمش را به 2 رساند.

* رضا اسدی

 بازی برگشت لیگ بیست و یکم که پرسپولیس با 2 گل در خانه برد. قرمزها با یک گل جلو بودند و بازی به دقیقه 4+90 رسیده بود. پورحمیدی، ضربه پای چپ شجاعی را برگشت داد ولی در ریباند، اسدی از روی خط محوطه جریمه با یک شوت سرضرب دروازه را باز کرد.

* امیر نوری

 بازی برگشت لیگ بیست و سوم که آلومینیوم در خانه با یک گل برد. این، احتمالا زیباترین گل رویارویی‌های دو تیم است. توپ در یک رفت و برگشت در میانه سمت راست زمین به نوری رسید و او از فاصله حدود 45 متری، توپ را به قعر دروازه بیرانوندی فرستاد که زیادی جلو آمده بود.

5390