ستاره فرانسوی رئال مادرید به دربی مادرید می‌رسد؟

ستاره فرانسوی رئال مادرید به دربی مادرید می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- پیش‌بینی می‌شود ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی خط هافبک رئال مادرید که در بند مصدومیت گرفتار است، احتمالا برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در دربی حساس شهر مادرید آماده باشد.

به گزارش فوتبالی، از بین مصدومان رئال مادرید تقریبا همه بازیکنان به شرایط ایده‌آل برگشتند. فرلاند مندی، ادر میلیتائو و اورلین شوامنی پس از پایان تعطیلات فیفادی آماده حضور در میدان بودند، و جود بلینگام هم در بازی هفته اول رئال مادرید برابر اشتوتگارت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت تا مشخص شود به صورت کامل بهبود پیدا کرده است.

حالا در کنار براهیم دیاز، ادواردو کاماوینگا دیگر بازیکنی هست که به علت مصدومیت قادر به همراهی کهکشانی‌ها نیست. او پیش از تعطیلات فیفادی مصدوم شد، اما هنوز نتوانسته شرایط بازی را به دست بیاورد و در دیدار بعدی تیمش برابر اسپانیول هم غایب خواهد بود. به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، هدف کاماوینگا این است که به دربی حساس مادرید برسد. او می‌خواهد در بازی تیمش برابر اتلتیکو مادرید حاضر باشد. کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد بازگشت کاماوینگا می‌تواند سروشکل بهتری به اوضاع خط هافبک تیمش بدهد.

رئال مادرید علی‌رغم پیروزی در دو بازی پس از فیفادی، عملکردش همچنان مورد انتقاد برخی از هواداران قرار دارد. کاماوینگا می‌تواند وضعیت کهکشانی‌ها را در کمربند خط میانی بهتر کند.

1428