گزارش فنی/ جواهر کم‌تر دیده‌شده تبریز؛ آقاسی، برگ برنده دراگان!

گزارش فنی/ جواهر کم‌تر دیده‌شده تبریز؛ آقاسی، برگ برنده دراگان!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان برتری سه بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل الوکره در اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان دو، عملکرد یک بازیکن در میانه زمین بیشتر از همه به چشم آمد.

به گزارش فوتبالی، عارف آقاسی مدافع وسط ۲۷ ساله، با صلاحدید دراگان در جهت اتصال غلامی و خلیل‌زاده به میانه زمین، به‌ عنوان هافبک دفاعی مایل به عقب برای تراکتور، به میدان رفت.

عارف از وظایف خود در این دیدار به خوبی آگاه بود و هنگام نفوذ‌های پرتعداد بال‌های کناری خط دفاع قرمز‌های تبریز، به سرعت فضای خالی شکل‌گرفته را پر و از ضدحملات الوکره‌ای‌ها جلوگیری می‌کرد. 

بازیکن سابق استقلال تهران و فولاد اهواز، در بازی‌سازی از عقب زمین به حملات تراکتور نظم می‌بخشید و‌ با ثبت 85 درصد پاس صحیح، نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

عارف که اصالتی ایذه‌ای دارد، با ۳۰ لمس توپ در نیمه زمین حریف و ایجاد یک موقعیت خطرناک، توانایی خود در یک و دو سوم زمین حریف را به رخ کشید. او با آمار 100 درصد تکل صحیح، بلاک کردن ۱ شوت از مهاجمین قطری، ۱۳ بار دور کردن توپ از محوطه جریمه، پیروزی در ۶۰ درصد دوئل‌های زمینی و هوایی، ۲ بار قطع پاس‌ هافبک‌های الوکره، ۲ تلاش موفق برای بازپسگیری توپ و بدون منجر شدن خطا‌های بی‌مورد در وسط زمین، تاثیر شایانی در کلین‌شیت علی بیرو داشت.

7474