تارتار: دربی کرمان جذابیت خاص خود را خواهد داشت

تارتار: دربی کرمان جذابیت خاص خود را خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی گل گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم دربی استان کرمان جذابیت خاص خود را خواهد داشت. حتی زیباتر از دربی‌های دیگر.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار امشب 29 شهریورماه در نشست خبری پیش از بازی برابر مس رفسنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم در چند هفته اخیر فوتبال جذابی را به نمایش گذاشتند، این بازی می‌تواند جذاب باشد. بازیکنان با کیفیت هر دو تیم و زمین مساعد ورزشگاه کمک می‌کند که دربی جذابی را شاهد باشیم.

وی افزود: از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و یک بازی زیبا را تماشا کنند.

تارتار در ادامه گفت: بازی‌های امسال همانطور که می‌دانید واقعاً بازی‌های سختی است و هیچ بازی قابل پیش‌بینی نیست. نتایجی که رقم می‌خورد نشان می‌دهد امسال سال سختی برای همه تیم‌هاست و همه بازی‌ها سنگین است. باید با طرح و برنامه وارد بازی‌ها شویم و کار زیادی انجام دهیم و سختی زیاد بکشیم که ان‌شاءالله سال خوبی را برای شهرمان و هواداران‌مان در سیرجان رقم بزنیم.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره حساسیت دربی استان کرمان، گفت: طبیعتاً دربی‌ها جذابیت خاص خود را دارند و در هر استانی چه در تهران، اصفهان و کرمان. کرمان در سال‌های اخیر دو تیم خیلی خوب دارد حتی مس کرمان هم می‌توانست اضافه شود. فکر می‌کنم این دربی جذابیت خاص خود را خواهد داشت. حتی زیباتر از دربی‌های دیگر.

تارتار درباره اضافه شدن یک مهاجم خارجی دیگر به تیمش نیز گفت: خدا را شکر، ما تیم بسیار خوبی هستیم. در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم. چند مصدوم داریم اما بازیکنان جایگزین هستند ما سعی کردیم در هر پست دو بازیکن خوب بزرگسال و یک بازیکن امید و زیر 23 سال داشته باشیم. فقط خواهشی که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارم این است که قانونی که گذاشتند بازیکنان زیر 21 سال حتماً باید دو نفر روی نیمکت حضور داشته باشند قانون خوبی نیست و دست ما را بسته. ما هزینه کردیم و بازیکنان باکیفیت جذب کردیم باید روی نیمکت باشند که بتوانیم به نوبت از آن‌ها استفاده کنیم. نامه‌ای هم به سازمان لیگ زدیم و از آن‌ها خواستیم برای این قانون تجدیدنظر کنند. اگر بشود 9 بازیکن سال گذشته باشند و دو بازیکن زیر 21 سال اضافه شوند این قانون مناسب‌تری برای همه تیم‌هاست تا با هم رقابت خوبی با هم داشته باشند.

سرمربی گل گهر در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا نیز گفت: محروم که نداریم. سه چهار بازیکن‌مان مصدوم هستند که تلاش می‌کنیم به بازی برسند اگر هم نرسند بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند عصای دست ما مربیان باشند.

7474