عکس؛ عصبانیت مسی در بازی مقابل آتلانتا یونایتد

عکس؛ عصبانیت مسی در بازی مقابل آتلانتا یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز اینتر میامی و آتلانتا یونایتد در رقابت های لیگ برتر آمریکا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در این بازی از ابتدا درون ترکیب اینتر میامی حضور نداشت. در حقیقت مسی به تازگی از مصدومیت برگشته است و تاتا مارتینو ترجیح داد که او را فیکس نکند و به او تنها نیم ساعت بازی داد. مسی در این بازی در دقیقه 61 بود که به جای یولیان گرسل وارد میدان شد.

در این بازی لیونل مسی قدری عصبانی بود و مشخص بود که از شرایط بازی تیمش راضی نیست. در حقیقت مسی از این که بازیکنان اینتر میامی از پاس هایش به خوبی استفاده نمی کنند ناراحت شده بود. کمتر پیش می آید که لیونل مسی را در طول بازی عصبانی ببینیم و او در حال داد و فریاد باشد اما در بازی اینتر میامی مقابل آتالانتا یونایتد این اتفاق افتاد و لیونل مسی بسیار ناراحت و عصبانی شده بود.

اینتر میامی فعلا صدرنشین جدول کنفرانس شرق لیگ برتر آمریکا است و با این روند به دنبال قهرمانی در این بازی ها است و باید دید که در نهایت به هدف خود می رسد یا خیر.

1471