خرید فولاد از پرسپولیس و اولین تمرین با یحیی (عکس)

خرید فولاد از پرسپولیس و اولین تمرین با یحیی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید فولاد در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، سینا اسدبیگی آخرین جدا شده پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی بود. بازیکنی که حضوری جنجالی در جمع پرسپولیسی‌ها با جدایی از ذوب آهن داشت و خروج وی از جمع قرمزهای پایتخت هم با جنجال و ناراحتی همراه بود چرا که خوان گاریدو و پرسپولیس در دقایق آخر تصمیم به کنار گذاشتن وی گرفتند و این موضوع ناراحتی اسدبیگی را به همراه داشت و تا روز آخر، این بازیکن با باشگاه پرسپولیس برای جدایی به توافق نرسیده بود اما نهایتا ترجیح داد که فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

اسدبیگی پس از جدایی از پرسپولیس راهی تیمی شده که یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق خود را روی نیمکت می‌بیند. در واقع اسدبیگی در زمان حضور گل‌محمدی در پرسپولیس و با نظر این سرمربی راهی این تیم شده بود و حالا دوباره یحیی با شنیدن خبر جدایی این هافبک کرمانشاهی، سراغ جذب وی رفته و سینا را به اهواز کشانده است.

هافبک سابق پرسپولیس خیلی زود در تمرینات تیم جدیدش شرکت کرده و این بار هم با پیراهن قرمز – البته از نوع اهوازی‌اش - دیده می‌شود. 

باید منتظر ماند و دید که یحیی از خرید جدید و شاگرد قدیمی‌اش، در بازی شنبه هفته آینده مقابل هوادار استفاده خواهد کرد یا نه.

1997