بعد از تیم امید و هامبورگ؛ رونمایی از سومین تجربه مربیگری کیا

بعد از تیم امید و هامبورگ؛ رونمایی از سومین تجربه مربیگری کیا

پایگاه خبری فوتبالی – جدیدترین تجربه سرمربیگری بازیکن سابق تیم ملی، کار در یک کشور عربی حوزه خلیج فارس است.

به گزارش فوتبالی، مهدی مهدوی‌کیا که پس از بازنشستگی به عنوان بازیکن، بیشتر به عنوان مالک تیم آکادمی کیا شناخته می‌شود، در دومین تحربه سرمربیگری خود راهی کشور امارات شده و به عنوان سرمربی تیم الجزیره الحمرا مشغول به کار خواهد شد.

الجزیره الحمرا یک تیم در سطح دوم فوتبال امارات است که فصل گذشته در رده دهم قرار گرفت و ماموریت مهدوی‌کیا صعود با این تیم به سطح بالاتر خواهد بود.

مهدوی‌کیا که مدرک مربیگری A یوفا را هم دارد، بیشتر به عنوان مدیرفنی و دستیار در تیم های پایه هامبورگ فعالیت داشته و در تنها تجربه سرمربیگری، به عنوان سرمربی تیم امید ایران فعالیت کرده که البته طول عمر حضور وی در تیم امید چندان زیاد نبود و این سرمربی خیلی سریع به پایان کار خود با یوزهای جوان رسید.

باید دید مهدوی‌کیا در تجربه جدید خود به عنوان یک سرمربی لژیونر در تیمی از سطوح پایین امارات چه خواهد کرد و خواهد توانست به اهداف مدنظر خود در این تیم ناشناخته اماراتی برسد یا نه.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مهدوی‌کیا اولین مربی ایرانی شاغل در فوتبال امارات نیست و پیش از او فرهاد مجیدی هم در فوتبال این کشور مربیگری کرده و سابقه نشستن روی نیمکت اتحاد کلبا را دارد.

1997