زمانی که هالند در آستانه پیوستن به یک باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار داشت

زمانی که هالند در آستانه پیوستن به یک باشگاه بزرگ ایتالیایی قرار داشت

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند، ستاره نروژی باشگاه منچسترسیتی که در سال‌های اخیر درخشان ظاهر شده در دوران نوجوانی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های درخشان حال حاضر دنیای فوتبال، ارلینگ هالند است. این مهاجم گلزن در دو فصل اخیر در لیگ برتر انگلیس عنوان آقای گلی را به دست آورد و در فصل جدید نیز شروع بسیار خوبی در مسابقات لیگ انگلیس داشته است. هالند موفق شد در چهار بازی ابتدایی با پیراهن منچسترسیتی 9 گل به ثمر برساند که آمار فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

حالا هواداران خیلی از تیم‌ها بابت نداشتن او حسرت می‌خورند. اما جالب است که بدانید او پیش‌تر و زمانی که تنها 15 سال سن داشت، مورد توجه مدیران یوونتوس قرار گرفته بود اما به دلیل کارهای اداری انتقال او به باشگاه ایتالیایی نهایی نشد. ماروتا، مدیر فعلی باشگاه اینتر و سابق یوونتوس در حاشیه دیدار شب گذشته اینتر و منچسترسیتی این موضوع را تایید کرد.

پپه ماروتا در این خصوص گفت: "زمانی که هالند در لیگ نروژ بازی می‌کرد به یوونتوس پیشنهاد شد. او حتی به ایتالیا آمد و یکی از بازی‌های یوونتوس و اینتر را از نزدیک تماشا کرد، اما در نهایت مشکلات اداری باعث شدند تا نتوانیم با او قرارداد ببندیم."

شاید اگر در آن زمان هالند به یوونتوس می‌پیوست شرایط برای این باشگاه به شکل دیگری رقم می‌خورد. قبل از این هم مشخص شده بود که بارسلونا در یک برهه زمانی از بین هالند و بریتیوت، مارتین بریتویت را انتخاب کرد. شاید با انتشار این اخبار حالا هواداران یوونتوس پیش از بیش با درخشش هالند حسرت بخورند.

1428