کدام بازیکن جانشین ستاره مصدوم بارسلونا می‌شود؟

کدام بازیکن جانشین ستاره مصدوم بارسلونا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو در جریان دیدار قبلی تیمش مقابل خیرونا دچار مصدومیت شد و احتمالا چهار الی پنج هفته از میادین دور خواهد بود، اما سوال این است که هانسی فلیک کدام بازیکن را جانشین اولمو می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در پنج هفته ابتدایی این فصل مهارناشدنی به نظر رسید. تیمی که با اضافه شدن دنی اولمو، خرید تابستانی این باشگاه، پیشرفت قابل توجهی داشت و توانست پیروزی‌های مقتدرانه و قاطعی در برابر حریفان خود به دست بیاورد. اما حالا اولمو که توانسته بود در هر 3 بازی اول تیمش گلزنی کند، دچار مصدومیت شده است و به گفته باشگاه بارسلونا چهار الی پنج هفته از میادین دور است. او پس از اتمام فیفادی بعدی می‌تواند به مسابقات بازگردد.

اما حالا سوال این است که هانسی فلیک به جای دنی اولمو کدام بازیکن را وارد ترکیب اصلی تیمش می‌کند. اولمو در پست هافبک شماره 10 ایفای نقش می‌کرد و در این پست مثمر ثمر واقع شد. در دیدار امشب بارسلونا برابر موناکو، احتمالا فران تورس به جای اولمو به میدان برود. تورس در بازی مقابل خیرونا با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و در دو بازی بعدی تیمش محروم خواهد بود، به همین دلیل فلیک فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را احتمالا در اختیار او بگذارد. البته پائو ویکتور هم ممکن است فرصت جانشینی اولمو را به دست بیاورد.

اما در بازی بعدی لالیگایی، احتمال دارد آنسو فاتی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در لیست 11 بازیکن اصلی بارسا قرار بگیرد. این یک فرصت استثنایی برای شماره 10 بارسلونا است. البته این امکان هم وجود دارد که فرنکی دی یونگ به ترکیب بارسلونا برگردد و پدری جانشین اولمو در پست شماره 10 شود.

1428