درخواست هافبک ملی‌پوش اسپانیایی رئال سوسیداد برای پیوستن به لیورپول

درخواست هافبک ملی‌پوش اسپانیایی رئال سوسیداد برای پیوستن به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ملی‌پوش اسپانیایی رئال سوسیداد که پیشنهاد لیورپول را برای انتقال به آنفیلد رد کرده بود، حالا پشیمان است.

به گزارش فوتبالی، مارتین زوبیمندی، هافبک متولد باسک اسپانیا از تصمیم خود در تابستان برای ادامه حضور در تیم رئال سوسیداد پشیمان است. او از باشگاه لیورپول خواسته تا دوباره برای انتقال او در زمستان درخواست دهند.

رئال سوسیداد در تابستان امسال با انتقال مارتین زوبیمندی به لیورپول موافقت کرد. با این حال، زمانی که به نظر می‌رسید همه چیز تمام شده، این هافبک اسپانیایی تصمیم گرفت در تیم رئال سوسیداد بماند و پیشنهاد قرمزها را رد کند.

یک ماه بعد، رئال سوسیداد شرایط پیچیده‌ای را پشت سر گذاشت. حالا طبق اخباری که از انگلیس به گوش می‌رسد، خود این بازیکن از لیورپول خواسته تا برای بازگرداندن او تلاش کند.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، لیورپول به دنبال جذب زوبیمندی بود. قرمزها حاضر بودند بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی او را بپردازند تا هافبک اسپانیایی بتواند پیراهن قرمز لیورپول را بر تن کند.

با این حال، چیزی که هیچ کس انتظارش را نداشت تصمیمی بود که این فوتبالیست در این زمینه گرفت. هافبک اسپانیایی تصمیم گرفت با حقوق کمتر، در رئال سوسیداد بماند.

رئال سوسیداد با هدایت ایمانول آلگواسیل در فصل جاری وضعیت خوبی ندارد. آنها در ۴ بازی اخیر خود پیروز نشده‌اند و در رتبه ۱۶ جدول لالیگا قرار دارند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه آنها بازیکنان کلیدی خود مانند رابین لو نورمان و میکل مرینو را در فصل نقل و انتقالات از دست داده‌اند، چشم‌انداز روشنی برای خروج سوسیداد از بحران وجود ندارد.

شاید همین شرایط، زوبیمندی ۲۵ ساله را که در تمام رده‌های پایین رئال سوسیداد حضور داشته، از تصمیم ماندن در باشگاه کودکی‌اش پشیمان کرده است. حالا هافبک توانای اسپانیایی، می‌خواهد با لیورپول در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

1033