آرسنال تصمیمی برای فروش ستاره خط دفاع خود ندارد

آرسنال تصمیمی برای فروش ستاره خط دفاع خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال مذاکرات عقد قرارداد بلندمدت‌تر با ستون خط دفاعی‌اش را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider آرسنال مذاکرات عقد قرارداد جدید با گابریل ماگالاش را آغاز کرده است. مذاکرات بین دو طرف در حال حاضر در مراحل اولیه است و تاکنون هیچ توافق مشخصی صورت نگرفته است.

توپچی‌های لندن می‌خواهند ستاره‌های خود را در باشگاه حفظ کنند و این مدافع میانی ۲۶ ساله یکی از اولویت‌های آنها محسوب می‌شود. اما در حال حاضر، دو طرف هنوز به عقد قرارداد جدید نزدیک نشده‌اند.

ملی‌پوش برزیلی آرسنال از زمانی که مایکل آرتتا در سال ۲۰۲۰ به این باشگاه پیوست، یکی از اعضای ثابت تیم او بوده است. گابریل ۱۷۲ بازی برای این غول لیگ برتری در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۱۶ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

این مدافع میانی در حال حاضر تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد. آرسنال می‌خواهد با ماگالاش یک قرارداد طولانی‌تر ببندد. گابریل با ویلیام سالیبا، زوج میانی خط دفاعی آرسنال را تشکیل داده‌اند که آرتتا حسابی زیادی روی  آنها باز کرده است.

این مدافع برزیلی تاکنون در تمام دقایق فصل جاری برای آرسنال بازی کرده و در دربی شمال لندن در آخر هفته گذشته، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

توپچی‌ها در ۳ بازی از ۴ بازی خود در فصل جاری، دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند و تنها یک بار در این فصل گل خورده‌اند.

بعید به نظر می‌رسد آرسنال و آرتتا به این راحتی حاضر به فروش ستون خط دفاعی و مدافع گلزن تیم‌شان شوند. توپچی‌های لندن با آغاز مذاکرات برای عقد قرارداد بلندتر با ستاره برزیلی‌شان، می‌خواهند این پیام را به سایر غول‌های اروپایی بدهند که ستون خط دفاعی آنها فروشی نیست.

1033