بدترین سناریوی ممکن؛ پرسپولیس - پاختاکور در زمین ثالث؟

بدترین سناریوی ممکن؛ پرسپولیس - پاختاکور در زمین ثالث؟

پایگاه خبری فوتبالی - در صورت اینکه دو  ورزشگاه معرفی‌شده پرسپولیس به AFC مورد موافقت قرار نگیرد، دیدار این تیم با پاختاکور ازبکستان در زمین ثالث برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم لیگ نخبگان آسیا درحالی از 9 مهر شروع می‌شود که پرسپولیس باید در ایران به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

باشگاه پرسپولیس برای میزبانی این مسابقه 2 ورزشگاه شهرقدس و امام رضا (ع) را معرفی کرده است.

با توجه به برگزاری بازی استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهدای شهرقدس و نارضایتی ناظر بازی از شرایط ورزشگاه (این ادعایی است که دیروز خبر ورزشی مطرح کرده بود شاید این ورزشگاه مورد تایید دوباره کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگیرد. البته که داود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اینستاگرام مدعی شده این بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

گزینه دیگر باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از پاختاکور ورزشگاه امام رضا(ع)مشهد است که هنوز تکلیف این ورزشگاه برای میزبانی از مسابقات مختلف، به صورت قطعی مشخص نشده است.

جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی پرسپولیس قرار است دوشنبه هفته آینده برگزار شود که خروجی آن برای قرمزها اهمیت زیادی دارد.

اگر نگاه بدبینانه به ماجرا داشته باشیم و فرض کنیم که هیچکدام از این دو ورزشگاه تایید نشوند، آن وقت پرسپولیس باید در کشور ثالث از حریف ازبکستانی‌اش میزبانی کند و باید دید نهایتا چه اتفاقی درباره این قضیه رخ خواهد داد. البته که خیلی بعید است بدترین سناریوی ممکن برای پرسپولیس رخ دهد.

۸۸۱۳