پیش‌بازی پرسپولیس- آلومینیوم/ گربه سیاه پرسپولیس این بار در قلعه‌حسن‌خان!

پیش‌بازی پرسپولیس- آلومینیوم/ گربه سیاه پرسپولیس این بار در قلعه‌حسن‌خان!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان آلومینیوم باشد. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مغلوب الاهلی شد و نتوانست در خاک عربستان امتیازی دشت کند حالا باید در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم، گربه سیاهش در طی سال‌های اخیر برود و امیدوار است که صاحب 3 امتیاز خانگی این دیدار شود.

آلومینیوم در چند سال اخیر برای پرسپولیس حسابی دردسرآفرین شده و چه در رقابت‌های لیگ برتر و چه در رقابت‌های جام حذفی این تیم را اذیت کرده است؛ تا پیش از تقابل فردا، این دو تیم 8 بار در مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم پرسپولیس 4 برد و سهم آلومینیوم 3 برد بوده است! یک بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است. 

گاریدو به دنبال دومین برد متوالی

گاریدو در شهر قدس برای چهارمین بار روی نیمکت پرسپولیس در  لیگ برتر می‌نشیند. او در سه تقابل قبلی خود به دو تساوی و یک برد رسیده و حالا به دنبال پیروزی دومش است. تنها برد لیگ برتری او در مصاف با فولاد به دست آمده و حالا امیدوار است که برای دومین هفته متوالی یک تیم فلزی دیگر یعنی آلومینیوم را شکست بدهد!

آمار حسینی جلوی پرسپولیس

مجتبی حسینی که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی، سابقه حضور بر روی نیمکت پرسپولیس را دارد در طی این‌ سال‌ها حسابی این تیم را اذیت کرده و نمونه بارز یک گربه سیاه برای قرمزهای تهرانی بوده است! او به عنوان سرمربی تیم‌های ذوب آهن، نفت مسجدسلیمان، پیکان و آلومینیوم در تمامی رقابت‌ها 11 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته و آمار 2 برد، 4 مساوی و 5 شکست را ثبت کرده است.


ایرالکو؛ یکی از چهار تیم بدون برد لیگ 24

آلومینیوم که در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان بسیار خوبی از جمله مهدی لیموچی را از دست داد از 4 بازی قبلی خود در لیگ برتر تنها صاحب 3 امتیاز شده و در کنار شمس آذر، نساجی و هوادار یکی از چهار تیم بدون برد لیگ 24 تابدینجای مسابقات است.


بازی قبلی دو تیم 

پرسپولیس در هفته سوم موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد و به اولین برد فصل خود برسد و از آن‌طرف، آلومینیوم هم به روند تساوی‌های خود ادامه داد و این‌بار مقابل هوادار متوقف شد.

جایگاه در جدول 

پرسپولیس با وجود یک بازی کمتر با 5 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته و آلومینیوم هم با 3 امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داده است.  

هفته پنجم لیگ بیست و چهارم

پرسپولیس- آلومینیوم اراک

ورزشگاه شهدای شهر قدس

جمعه 30 شهریور ماه 1403، ساعت 20

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد – علی اکبر نوری – حسین مرادی – حمید حاج ملک

9098