درویش خاطرات بد را زنده کرد؛ برای تمدید اورونوف زود است!

درویش خاطرات بد را زنده کرد؛ برای تمدید اورونوف زود است!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا رضا درویش عجله‌ای برای تمدید قرارداد اوستون اورونوف ندارد.

به گزارش فوتبالی، تقریباً همه به این موضوع صحه می‌گذارند که اوستون اورونوف را باید یکی از بهترین خریدهای خارجی چند فصل اخیر فوتبال ایران نامید. بازیکنی که جواد نکونام به خاطر لجبازی با علی خطیر و در حالیکه اورونوف با استقلال قرارداد امضا کرده بود، نخواستش تا در نهایت نکونام او را به پرسپولیس هدیه کند و اورونوف سر از پرسپولیس دربیاورد.

این بازیکن ازبکستانی که حالا در لیست زیر ۲۵ سال پرسپولیس هم هست در این تیم درخشش زیادی داشته و آمار و ارقام هم به تنهایی گویای این موضوع است؛ جایی که اوستون در بازی لیگ نخبگان پرسپولیس برابر الاهلی عربستان، از کل تیم حریف دریبل موفق بیشتری ثبت کرده بود.

اورونوف که نیم فصل لیگ گذشته با قراردادی یک و نیم ساله راهی پرسپولیس شد، انتهای فصل قراردادش با قرمزهای تهران به پایان خواهد رسید و در همین راستا موضوع تمدید قرارداد وی مطرح شده اما مدیرعامل پرسپولیس نگرانی خاصی در این زمینه ندارد و تمدید قرارداد اورونوف در این مقطع از فصل را زود می‌داند! صحبت هایی که بسیار شبیه به صحبت های فصل گذشته درویش درباره بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر است.

مدیرعامل پرسپولیس برخی درخواست‌ها برای تمدید قرارداد اورونوف را متهم به ایجاد التهاب می‌کند: «الان تازه اول فصل است و ایشان تا آخر فصل قرارداد دارد. هواداران دلواپس و دلواپسان دلواپس تر هستند. همه کارها تمام شد و حالا دنبال این هستند قرارداد اورونوف را تمدید کنند؟ هفته سوم است و دنبال تمدید هستند! کدام تیم در این مقطع به فکر تمدید قرار داد با بازیکنش است! آنها دنبال التهاب درست کردن برای بازیکن و تیم هستند ولی ان‌شاءالله همه کارها به موقع انجام خواهد شد.»

نکته اینجاست که حتی فیفا به بازیکنانی که کمتر از ۶ ماه از قراردادشان باقی مانده، این اجازه را می‌دهد بدون اطلاع به تیم کنونی خود با تیم دیگری مذاکره کرده و حتی قرارداد ببندند و این یعنی اورونوف از نیم فصل دوم حتی قادر به امضای قرارداد با تیم دیگری است و به نظر عدم نگرانی درویش حداقل باید تا فرا نرسیدن نیم فصل به اتمام برسد!

1997