مارسی و بایرن مونیخ به دنبال جذب وینگر اوکراینی چلسی

مارسی و بایرن مونیخ به دنبال جذب وینگر اوکراینی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی می‌خواهد در ماه ژانویه از شر وینگر ۸۸.۵ میلیون پوندی اوکراینی که به او نیازی ندارد، خلاص شود.

به گزارش فوتبالی، میخایلو مودریک، وینگر اوکراینی از زمان انتقال ۸۸.۵ میلیون پوندی از شاختار دونتسک به استمفوردبریج، موفق نشده جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب اصلی چلسی بدست بیاورد.

مودریک ۲۳ ساله، هنوز نتوانسته در سیستم انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی جا بیفتد. سرمربی ایتالیایی به صراحت گفته که میخایلو اگر بخواهد در ترکیب اصلی تیم جایگاه ثابتی پیدا کند، به تلاش و کار بیشتری نیاز دارد.

وب‌سایت TEAMtalk نوشت که این اظهارات مارسکا، وینگر اوکراینی را ناامید کرده و او به دنبال این است تا در ژانویه به تیم دیگری برود. مودریک می‌خواهد زمان بازی بیشتر‌ی پیدا کند.

برخی منابع خبری عنوان کرده‌اند که چلسی نیز آماده انتقال مودریک است و احتمال جدایی او در زمستان از جمع آبی‌پوشان لندن زیاد است. اما مودریک بدون مشتری هم نبوده و چندین باشگاه از لیگ برتر انگلیس و سراسر اروپا خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

برای مثال، بایرن مونیخ در ژانویه گذشته برای جذب او به صورت قرضی تلاش کرد. بایرن مونیخ همچنان به مودریک علاقه‌مند بود اما وقتی توماس توخل جای خود را به وینسنت کمپانی روی نیمکت این تیم داد، علاقه غول آلمانی برای جذب وینگر اوکراینی چلسی کاهش یافت.

باشگاه المپیک مارسی نیز به مودریک علاقه دارد. روبرتو د زربی، سرمربی مارسی از طرفداران پر و پا قرص این وینگر هست و معتقد است که می‌تواند بهترین بازی را از او بگیرد.

 

1033