تساوی بدون گل در تقابل شاگردان اینزاگی و گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

تساوی بدون گل در تقابل شاگردان اینزاگی و گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

 خبری فوتبالی- اولین دیدار شاگردان پپ گواردیولا و سیمونه اینزاگی در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی،‌ در یکی از بازی های مهم هفته اول لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم منچسترسیتی و اینترمیلان در ورزشگاه اتحاد، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی که به عنوان یک دیدار تکراری فینال دو فصل قبل رقابت ها برای هر دو تیم در مسیر شروع لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید محسوب می‌شد، نتوانست شاهد گلزنی از سوی هیچ‌یک از دو تیم در نیمه اول باشد و تساوی ۰-۰ در ۴۵ دقیقه ابتدایی پایان کار دو تیم بود.

منچسترسیتی در نیمه دوم با تاکتیک‌های هجومی همیشگی خود بازی را آغاز کرد و چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه اینتر خلق کرد، اما درخشش خط دفاعی اینتر و عملکرد خوب دروازه‌بان مانع از باز شدن دروازه شد. در مقابل، اینتر نیز با ارائه یک بازی منسجم و دفاعی، توانست فشار منچسترسیتی را کنترل کند و با ضدحملاتی محدود، تهدیداتی بر دروازه حریف ایجاد کند و در پایان ۹۰ دقیقه تساوی ۰-۰ نتیجه پایانی کار دو تیم بود. هرچند هر دو تیم در طول بازی برای گلزنی تلاش کردند، اما در نهایت بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

خلاصه این دیدار را از طریق لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

https://footballi.net/video/903950/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%86%DA%86%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-0-0-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1


۱۰۰۹