ترکیب رسمی منچسترسیتی و اینتر؛ حضور مهدی طارمی در خط حمله افعی ها

ترکیب رسمی منچسترسیتی و اینتر؛ حضور مهدی طارمی در خط حمله افعی ها

پایگاه خبری فوتبالی- بازی امشب منچسترسیتی و اینترمیلان یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مسابقه در ورزشگاه اتحاد، محل برگزاری دیدارهای خانگی سیتی، برگزار می‌شود و یادآور فینال سال ۲۰۲۳ است که منچسترسیتی در آن قهرمان شد.منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا، در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد و با رکورد ۵ پیروزی متوالی به این مسابقه می‌آید. آنها با خط حمله قدرتمند به رهبری ارلینگ هالند که در این فصل در فرم گلزنی بی‌نظیری است، به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند. با وجود مصدومیت ناتان آکه و غیبت اسکار باب، منچسترسیتی همچنان از گزینه‌های تاکتیکی متنوعی برخوردار است و حضور بازیکنانی چون کوین دی‌بروین و برناردو سیلوا در خط حمله می‌تواند چالش‌های بزرگی برای دفاع اینتر ایجاد کند.

در مقابل، اینترمیلان به رهبری سیمونه اینزاگی، به دنبال بهبود نتایج اخیرش است. این تیم سری آ را با دو تساوی در بازی‌های خارج از خانه آغاز کرده است و باید در این مسابقه بهترین عملکرد دفاعی خود را به نمایش بگذارد. ترکیب اینتر با زوج مهاجم مهدی طارمی و مارکوس تورام تهدیدی جدی برای دفاع منچسترسیتی خواهند بود.


ترکیب اینترمیلان (۲-۵-۳): یان زومر؛ بیسک، آچربی، باستونی؛ دارمیان، بارلا، چالهان‌اوغلو، زیلینسکی، دی‌مارکو؛ مهدی طارمی، مارکوس تورام

ترکیب احتمالی منچسترسیتی (۱-۳-۲-۴): ادرسون؛آکانجی، دیاز، گواردیول؛ برناردو سیلوا، رودری؛ ریکو لوییس، کوین دی‌بروین، جک گریلیش، ساویو؛ ارلینگ هالند

۱۰۰۹