سه خارجی ترسناک نساجی؛ امید ساکت به بازگشت دوباره

سه خارجی ترسناک نساجی؛ امید ساکت به بازگشت دوباره

پایگاه خبری فوتبالی - نساجی سه بازیکن کارنامه‌دار خارجی را برای تقویت تیم خود جذب کرده است.

به گزارش فوتبالی، نساجی در چهار هفته سپری شده از لیگ برتر شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و با کسب یک امتیاز از چهار بازی در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.

تیم مازنی که پس از باخت به چادرملو اردکان با جدایی حمیدرضا بایندریان و حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید مواجه شده، در این مدت کوتاه موفق به جذب چهار بازیکن خارجی رزومه‌دار شده تا شرایط برای تیم تحت هدایت ساکت الهامی در ادامه فصل تغییر یابد.

الکساندر مرکل، عیسی محمد، منتظر محمد و کوین یامگا چهار بازیکن خارجی جدیدی هستند که به جمع نساجی‌چی‌ها اضافه شده‌اند که البته حضور مدافع فرانسوی نیازمند خروج نام یک بازیکن از لیست بزرگسالان نساجی است.

مرکل آلمانی و عیسی محمد سودانی دو بازیکنی هستند که با تجربه حضور در فوتبال انگلیس راهی نساجی شده‌اند. مهاجم سودانی که ملیت انگلیسی هم دارد، تا قبل از حضور در نساجی فقط در تیم های انگلیسی در چمپیونشیپ و سایر سطوح فوتبال این کشور بازی کرده تا در اولین تجربه فوتبال خود راهی خارج از این کشور شود.

مرکل هم بازیکنی با رزومه بسیار خوب است. بازیکنی که در تیم‌های آث میلان ایتالیا، بوخوم آلمان، اودینزه ایتالیا، واتفورد انگلیس و جنوا ایتالیا بازی کرده تا به عنوان خریدی قابل توجه راهی تیم قائمشهری شود.

منتظر محمد و کوین یامگا هم دو بازیکنی هستند که در فوتبال ایران امتحان خود را پس داده‌اند و به عنوان دو خارجی باکیفیت سال‌های اخیر راهی تیم مازندرانی شده‌اند.

اما سه بازیکن خارجی جدید نساجی یعنی الکساندر مرکل، عیسی محمد و منتظر محمد در تمرین این تیم عکسی به یادگار گرفتند و باید دید نساجی با کمک این بازیکنان خواهد توانست چهره خطرناکی در ادامه فصل به خود بگیرد یا نه.

1997