شب رویایی تراکتور در قطر؛ حسین‌زاده سومی را هم زد!

شب رویایی تراکتور در قطر؛ حسین‌زاده سومی را هم زد!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور در حال سپری کردن شبی رویایی در ورزشگاه الجنوب قطر است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور اولین بازی خود در مسابقات سطح دوم آسیایی را بسیار طوفانی آغاز کرده و این تیم که با چینش متفاوتی به مصاف الوکره رفته، توانسته با آنالیز مناسب دراگان اسکوچیچ و کادرفنی خود در همان نیمه اول نسخه الوکره را بپیچد.

تی‌تی‌ها که این مسابقه را خیلی هجومی آغاز کردند و توانستند در دقایق ۱۳ و ۱۶ توسط تومیسلاو اشترکال و مهدی ترابی دروازه الوکره را باز کنند، در ادامه توسط امیرحسین حسین‌زاده به گل سوم رسیدند تا هواداران خود را غرق در خوشحالی کنند.

حسین‌زاده که در چهار هفته سپری شده لیگ برتر هم جزو درخشان ترین بازیکنان تیمش بوده، در رقابت های آسیایی هم موفق به گلزنی شد تا نامش بین گلزنان آسیایی تراکتور هم ثبت شود.

ستاره جوان تی‌تی‌ها در دقیقه ۳۸ توانست توپ ارسالی توسط محمد نادری را پس از اشتباه مدافع الوکره، به خوبی ربوده و با سماجت خود ضربه نهایی را زده و برای سومین مرتبه توپ را درون قفس توری تیم قطری بفرستد.

نکته بارز این مسابقه اشتباه پرتعداد مدافعین الوکره است که در گل اول و سوم اشتباهات مهلکی داشتند و به نوعی با این اشتباهات توپ را در اختیار مهره های هجومی فرصت طلب قرمزها قرار دادند.

تراکتور در پایان نیمه اول با سه گل از میزبان خود الوکره پیش است و باید دید نیمه دوم با چه شرایطی برای نماینده ایران پیش خواهد رفت.

1997