جواب ستاره منچسترسیتی به شایعات پیوستنش به رئال مادرید

جواب ستاره منچسترسیتی به شایعات پیوستنش به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اخیراً اخبار زیادی درباره علاقه رئال مادرید به رودری ستاره اسپانیایی منچسترسیتی به گوش می رسد و حالا خودش در این باره صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رودری در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست و از آن موقع تا الان موفق به فتح تمامی جام های ممکن شده و در تابستان امسال با اسپانیا قهرمان یورو 2024 شد. روز گذشته ایندیپندنت ادعا کرد که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این هافبک تنومند دارد و او را جانشین تونی کروس می داند.

به نقل از سایت گل، ستاره بیست و هشت ساله در سال 2022 قراردادی 5 ساله با سیتی امضا کرد و حالا 3 سال از قراردادش باقی مانده. او در کنفرانس خبری درباره علاقه رئال مادرید گفت: "من 3 سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و وقتی قراردادم را امضا کردم، به تیم دیگری فکر نمی کردنو پس من حداقل 3 سال دیگر در منچسترسیتی بازی می کنم و حرف دیگری برای زدن ندارم."

شاگردان پپ گواردیولا در 4 بازی خود در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیدند و امشب در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر خواهند رفت. این دیدار به نوعی تکرار فینال فصل 2022-23 چمپیونزلیگ است.

4416