الوکره صفر - تراکتور 3| راحت الحلقوم قطری/ تراکتور در دوحه قایق الوکره را سوراخ کرد!

الوکره صفر - تراکتور 3| راحت الحلقوم قطری/ تراکتور در دوحه قایق الوکره را سوراخ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان اسکوچیچ موفق شدند نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا دو را با پیروزی مقتدرانه سه بر صفر پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دو، تیم فوتبال الوکره از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه الجنوب قطر میزبان تراکتور ایران بود.

آتش‌بازی تراکتوری‌ها با گل تومیسلاو اشترکالی استارت خورد، این بازیکن روی اشتباه عبدالکریم حسن در محوطه جریمه الوکره صاحب توپ شد و با شوتی محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا تراکتور در دقیقه 14 یک بر صفر جلو بیفتد.

تنها دو دقیقه بعد، مهدی ترابی با پاس خوب محمد نادری در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی و کات‌دار، دروازه الوکره را باز کرد تا حساب کار 2-0 شود.

در دقیقه 39، امیرحسین حسین‌زاده تیر خلاص را بر پیکر الوکره فرود آورد و پس از دریافت پاس کات بک از محمد نادری، توپ را وارد دروازه کرد تا تراکتور یک نیمه پرگل و طوفانی را با برتری سه بر صفر پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم بازی هیچ گلی به ثمر نرسید و درنهایت شاگردان اسکوچیچ موفق شدند با نتیجه مقتدرانه 3-0 حریف قطری خود را شکست دهند و اولین گام خود در آسیا را محکم بردارند.

هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو - گروه A

الوکره قطر - تراکتور ایران

چهارشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه الجنوب الوکره

ترکیب الوکره

محمد البکری | نبیل عرفان (46- تمیم الموهازا) | الکساندر شولز | لوکاس مندس | عبدالکریم حسن، عمر صلاح (66- گلسون دالا)، حمدی فتحی (66- عبدالعزیز میتوالی)، فرید بولایا (66- خالد محمد)، عیسا لایدونی، ایوب عسال(82-یزیدی)، ریکاردو گومس

سرمربی: میگل آنخل رامیرس

ترکیب تراکتور

علیرضا بیرانوند | شجاع خلیل‌زاده | عارف آقاسی | عارف غلامی | دانیال اسماعیلی‌فر | محمد نادری | ایگور پوستونسکی | ریکاردو آلوز (76-مهدی حسینی) | امیرحسین حسین‌زاده (69- مهدی هاشم نژاد) | مهدی ترابی (85- مهدی شیری) | تومیسلاو اشتراکالی (76-سوکول چیکالشی)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح گل

الوکره صفر - تراکتور یک (دقیقه 14؛ تومیسلاو اشترکال): پاس امیرحسین حسین‌زاده از سمت چپ به عبدالکریم حسن رسید اما او اشتباه کرد و ناخواسته توپ را در اختیار اشتراکالی قرار داد و این بازیکن با یک شوت دیدنی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

گل اول تراکتور به الوکره

الوکره صفر - تراکتور 2 (دقیقه 16؛ مهدی ترابی): پاس بلند عارف آقاسی به محمد نادری رسید و او بدون معطلی پاس خود را به مهدی ترابی داد و این بازیکن با یک ضربه کات دار از داخل محوطه جریمه دروازه الوکره را برای دومین بار گشود.

گل دوم تراکتور به الوکره

الوکره صفر - تراکتور 3 (دقیقه 39؛ امیرحسین حسین‌زاده): حرکت دو نفره محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده با پاس کات بک نادری همراه شد و اشتباه مدافع الوکره باعث شد تا توپ به حسین‌زاده برسد و او با یک ضربه ساده و روی اشتباه گلر حریف، گل سوم را هم بزند.

گل سوم تراکتور به الوکره

کارت زرد

الوکره: لوکاس مندس ('77)

تراکتور: عارف غلامی ('35)، شجاع خلیل زاده ('48)

لحظات حساس

دقیقه 2: شوت امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه جریمه در اختیار محمد البکری قرار گرفت.

دقیقه 41: فرار امیرحسین حسین‌زاده به پشت مدافعان او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را بزند.

دقیقه 50: ضربه سر گومس مهاجم تیم الوکره در حالی که از کنار دست عارف غلامی گذشت، با اعتراض شدید مهاجم وکره همراه بود. او اعتقاد داشت که توپ به دست غلامی برخورد کرده است.

دقیقه 60: شوت فرید بولایا از پشت محوطه جریمه و روی ضربه ایستگاهی، با واکنش علیرضا بیرانوند همراه شد.

دقیقه 63: پاس اشتباه شجاع توپ را به عمر رساند و او شوت خود را به سمت دروازه زد اما عارف غلامی دروازه تیمش را نجات داد. البته بیرانوند هم پشت سر او حضور داشت.

دقیقه 65: شلیک سرکش و سنگین تامی اشتراکالی از پشت محوطه جریمه با روی پا، دروازه حریف را تهدید کرد اما دروازه بان توانست این توپ را سیو کند.

دقیقه 73: روی پاس عبدالکریم حسن، ریکاردو گومز در محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را روی پای راست خود انداخت و شوت زد که بیرانوند به زیبایی با پا این توپ را مهار کرد.

دقیقه 82: شوت ریکاردو گومس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: گومس یک شوت دیگر به سمت دروازه زد که بیرانوند توپ را مشت کرد و دروازه خود را بسته نگه داشت.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی الوکره 0-3 تراکتور

7474