تبریز و مشهد، گزینه‌های نهایی برای میزبانی از دیدار ایران - قطر

تبریز و مشهد، گزینه‌های نهایی برای میزبانی از دیدار ایران - قطر

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در یکی از دو ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و یا امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مرحله سوم و پایانی رقابت‌های جام جهانی 2026 در حالی از دو هفته قبل آغاز شد که تیم ملی ایران در ورزشگاه فولادشهر از تیم ملی قرقیزستان میزبانی کرد.

هر چند شاگردان قلعه‌نویی موفق شدند قرقیزها را با نتیجه 1-0 شکست دهند، اما چمن ورزشگاه فولاد به قدری بد بود که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت برای میزبانی بعدی تیم ملی، به اصفهان برنگردد.

هم اکنون، مسئولان فدراسیون برای بازی خانگی بعدی تیم ملی که مقابل قطر برگزار می‌شود، بر سر دو ورزشگاه به جمع‌بندی رسیده‌اند که این دو ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و امام رضا(ع) مشهد هستند.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون در این باره توضیح داد: «براساس برنامه ریزی صورت گرفته مذاکرات و مکاتباتی هم با استان آذربایجان شرقی و هم خراسان انجام شده است، با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تایید شده، مقرر است کادرفنی محترم تیم ملی ارزیابی و جمع بندی نهایی را از میان گزینه های موجود داشته باشد تا ستاد اجرایی مرتبط در فدراسیون به سرعت تشکیل شود.»

گفتنی است، دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر روز سه‌شنبه (24 مهر) از ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.

7474