سرپرست سابق استقلال، سرپرست نساجی شد/ نصرالله خواجه‌گیری به جای کوچک زاده نشست

سرپرست سابق استقلال، سرپرست نساجی شد/ نصرالله خواجه‌گیری به جای کوچک زاده نشست

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید تیم فوتبال نساجی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران، خبر داده است که با صدور حکمی از سوی دکتر علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، نصرالله خواجه‌گیری به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال نساجی معرفی شده است.

خواجه‌گیری در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر، ابتدا مدیر اجرایی و پس از کناره گیری  سامره، همزمان هم مدیراجرایی و هم سرپرست تیم استقلال تهران شد.

البته خواجه گیری سابقه همکاری با تیم‌های لیگ برتری با مسئولیت‌های مدیر اجرایی، سرپرست و قائم‌مقام را هم دارد و البته کلا به خوش اخلاقی و ارتباط خوب با بازیکنان و مربیان معروف است. او در تمام درگیریهای فصل گذشته نکونام با مدیران باشگاه استقلال، نقش مهمی در آرام کردن فضا بین مدیرعامل وقت و سرمربی فعلی داشت و البته یکی از کسانی بود که همیشه سعی داشت خطیر و نکونام را آشتی دهد. در هر حال برکناری خطیر توسط هلدینگ خلیج فارس آنقدر خواجه گیری را شوکه کرد که او هم در شب برکناری خطیر، از سمتش سرپرستی استقلال کناره گیری کرد. خواجه گیری یک سرپرست دست به جیب هم هست و البته محبوبیت خاصی بین کادر فنی و پزشکی و تدارکات دارد. باشگاه نساجی هر چند مثل استقلال مشکل مالی ندارد اما در هزینه های فوری با وجود او تیم نساجی مشکل خاصی نخواهد داشت.

با انتخاب خواجه‌گیری به‌عنوان سرپرست و مدیر تیم فوتبال نساجی، فرهاد کوچکزاده سرپرست پیشین به کادر فنی این تیم اضافه شد تا از این پس به‌عنوان مربی در کنار ساکت الهامی و نساجی قرار گیرد.

7474