رقابت چهار باشگاه لیگ برتری برای جذب مهاجم تیم ملی مصر

رقابت چهار باشگاه لیگ برتری برای جذب مهاجم تیم ملی مصر

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های لیورپول، آرسنال، کریستال پالاس و وستهام یونایتد به دنبال جذب عمر مرموش، مهاجم ۲۵ ساله و مصری باشگاه آینتراخت فرانکفورت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده هستند. 

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت تیم تاک این مهاجم جوان که در فصول اخیر در بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته، توجه چندین باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس را به خود جلب کرده است. مرموش که در حال حاضر یکی از مهره‌های کلیدی آینتراخت فرانکفورت به شمار می‌رود، با سرعت، تکنیک و توانایی گلزنی خود، توانسته به یکی از بازیکنان برجسته تیم خود تبدیل شود. او در فصل جاری نیز با عملکردی چشمگیر توانسته جایگاه خود را در خط حمله فرانکفورت اثبات کند.

علاقه باشگاه‌های انگلیسی به مارموش نشان‌دهنده تمایل آن‌ها برای تقویت خط حمله در فصل آینده است. لیورپول و آرسنال به دنبال اضافه کردن یک مهاجم جوان و پرانرژی هستند تا گزینه‌های تهاجمی خود را گسترش دهند، در حالی که کریستال پالاس و وستهام یونایتد نیز به دنبال بهبود قدرت گلزنی تیم‌های خود هستند. با توجه به پتانسیل بالای مرموش و همچنین توجه باشگاه‌های بزرگ به او، انتقال این مهاجم مصری در تابستان آینده به یکی از مهم‌ترین موضوعات نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد. اکنون باید دید کدام باشگاه می‌تواند برای جذب این ستاره جوان، پیشگام شود و او را به لیگ برتر انگلیس بیاورد.

۱۰۰۹