نگاهی به بزرگ‌ترین پیروزی تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد

نگاهی به بزرگ‌ترین پیروزی تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی ۷ بر صفر شیاطین سرخ مقابل بارنزلی، بزرگ‌ترین پیروزی تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد و پرگل‌ترین پیروزی آنها در ۳ سال اخیر بود.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال منچستریونایتد در یک شب عالی، بزرگ‌ترین پیروزی خود زیر نظر اریک تن‌هاخ را به قیمت تحقیر تیم نگون‌بخت بارنزلی لیگ یکی در مرحله سوم جام اتحادیه با نتیجه ۷ بر صفر بدست آورد.

مارکوس رشفورد، آلخاندرو گارناچو و هافبک کهنه‌کار شیاطین سرخ یعنی کریستین اریکسن؛ همگی در این دیدار دبل کردند. گارناچو بی‌شک یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های این دیدار بود زیرا علاوه بر دبل، یک پاس گل هم به رشفورد داد.

آنتونی، وینگر برزیلی سرخ‌پوشان نیز که تا پیش از این در فصل جاری تنها یک دقیقه برای منچستر به میدان رفته بود، گل دوم تیمش در این دیدار را به ثمر رساند.

رشفورد در دیدار قبلی یونایتد مقابل ساوت‌همپتون نیز موفق به گلزنی شده بود و تن‌هاخ امیدوار است ستاره ۲۶ ساله تیمش به روند گلزنی خود ادامه دهد.

رشفورد برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی انگلیس نیز نیاز به ادامه روند گلزنی‌هایش در منچستر دارد. لی کارسلی، سرمربی سه‌شیرها، مهره‌های زیادی در پست مهاجم دارد و رشفورد برای بدست آوردن جایگاهی ثابت در ترکیب تیم ملی، رقابت سختی با سایر مهاجم خواهد داشت.

برد پرگل مقابل بارنزلی، بزرگ‌ترین پیروزی یونایتد از زمانی بود که آنها ساوتهمپتون را ۹-۰ در فوریه ۲۰۲۱ شکست دادند. در آن زمان، سکوها به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، خالی از تماشاگران بودند.

یونایتد پیش از این تحت هدایت مرد هلندی، بیش از ۴ گل نزده بود. به همین دلیل سرخ‌پوشان بعد از گل پنجم که توسط رشفورد زده شد، شادی‌های با شکوهی کردند.

در این دیدار یونایتد توانست برای اولین بار، مانوئل اوگارته هافبک ۵۰.۵ میلیون پوندی خود را که از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت گرفت، به میدان بفرستد.

تن‌هاخ پس از این دیدار گفت: برای تیم، این یک شب عالی بود. ما هر آنچه را که برنامه‌ریزی کرده بودیم، انجام دادیم. بردیم تا به دور بعدی برسیم، گل‌های زیاد خوبی به ثمر رساندیم، هواداران را شاد کردیم و روی مدل بازی خود کار نمودیم، بنابراین خوشحالیم.

سرمربی منچستریونایتد اضافه کرد: بعد از شکست مقابل لیورپول ویران نشدم و الان هم جشن نمی‌گیرم.

 

1033