رکورد جدیدی که مسی در فوتبال آمریکا کسب کرد

رکورد جدیدی که مسی در فوتبال آمریکا کسب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در صدر لیست پرفروش ترین پیراهن های لیگ آمریکا در سال جاری جای گرفت.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ آمریکا اعلام کرد کنه مسی پرفروش ترین پیراهن را در سال 2024 در میان بازیکنان لیگ آمریکا داشته و لوئیز سوارز دوم است. سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز میان بازیکن بازیکن برتر قرار گرفتند. اولیویر ژیرو که راهی لس آنجلس اف سی شده، ششمین پیراهن پرفروش را داشته است.

حضور مسی در اینتر میامی باعث شده تا توجهات ویژه ای به این لیگ جلب شود. این ستاره 37 ساله همچنان کیفیت بالایی دارد. او سال گذشته به اینتر میامی کمک کرد تا فاتح لیگز کاپ شود و تیمش در حال حاضر در صدر گروهش در کنفرانس شرق لیگ آمریکا قرار دارد.  آنها امیدوارند که در پایان فصل قهرمان ام ال اس کاپ شوند.

مسی در سال 2023 نیز رکورد پرفشارترین پیراهن را در لیگ آمریکا در اختیار داشت. این بازیکن از زمان انتقالش به پی اس جی در فصل گذشته در 30 بازی خود 27 گل زد و هفده پاس گل داده  است. 

مسی چهارشنبه می تواند در بازی اینتر میامی و تالانتا حضور پیدا کند. این بازی بین تیم های اول و دهم جدول آغاز می شود. بعد از ان اینتر میامی باید به مصاف نیویورک سیتی برود که در رتبه ششم جدول قرار گرفته است. آخرین بازی اینتر میامی در ماه سپتامبر نیز مقابل شارلوت است که در رتبه هفتم جدول قرار گرفته است.

4125