جابجایی رکوردها در اروپا؛ کین از رونی عبور کرد، مولر از ژاوی

جابجایی رکوردها در اروپا؛ کین از رونی عبور کرد، مولر از ژاوی

 پایگاه خبری فوتبالی- هری کین، ستاره بایرن مونیخ با پوکر در دیدار مقابل دینامو زاگرب، بهترین گلزن انگلیس در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، هری کین ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار مقابل دینامو زاگرب، تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۳۳ رساند و رکورد وین رونی ۳۰ گله را شکست.

پوکر هری کین که ۳ گل از ۴ گل آن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، یک آمار خیره‌کننده دیگر نیز برای او به ثبت رساند، ۵۳ گل در ۵۰ بازی برای بایرن مونیخ!

کین در این فصل ۹ گل در ۵ بازی برای بایرن تحت هدایت وینسنت کمپانی به ثمر رسانده است. او در پیروزی ۶-۱ روز شنبه گذشته مقابل هولشتاین کیل نیز هت‌تریک کرد.

بایرن مونیخ اولین تیمی است که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا، ۹ گل به ثمر رسانده است. این بازی به طور مشترک همراه با دیدار موناکو مقابل دپورتیوو لاکرونیا در سال ۲۰۰۳ که ۸-۳ به سود موناکو به پایان رسید، در رتبه دوم پرگل‌ترین دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

رکورد پر گل‌ترین دیدار لیگ قهرمانان مربوط به برد ۸-۴ بوروسیا دورتموند مقابل لژیا ورشو در سال ۲۰۱۶ است.

توماس مولر نیز که در دقیقه ۶۸ این دیدار وارد زمین شد، تعداد بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مونیخ را به ۱۵۲ رساند. او از ژاوی، اسطوره بارسلونا به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی را برای یک تیم در لیگ قهرمانان انجام داده، عبور کرد.

 

1033