انگیزه جدید بارسلونا برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا

انگیزه جدید بارسلونا برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در حالی در تابستان 2025 برگزار می‌شود که در این مسابقات خبری از بارسلونا نیست و این تیم اسپانیایی غایب بزرگ این تورنمنت به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، از تابستان سال آینده یک تورنمنت به جمع تورنمنت‌های فوتبال جهان اضافه می‌شود. جام جهانی باشگاه‌ها که قرار است تابستان 2025 اولین دوره‌ای با حضور 32 تیم برگزار شود. این مسابقات جانشین تورنمنت کنفدراسیون‌ها شده است. در جام کنفدراسیون‌ها قهرمانان ملی در هر قاره به این جام صعود می‌کردند، اما این تورنمنت برای باشگاه‌ها هست و برای تیم‌هایی است که توانسته باشند در 4 سال اخیر نتایج بهتری نسبت به سایر رقبا در تورنمنت‌های باشگاهی بین‌قاره‌ای گرفته باشند.

بارسلونا اما به دلیل نتایج ضعیفی که در این سال‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده است، جواز حضور در اولین دوره از این مسابقات را کسب نکرد. این باشگاه حالا می‌خواهد از حالا تلاش خود را برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2029 آماده کند. آن‌ها با هانسی فلیک پیشرفت چشمگیری داشتند و اصلا عجیب نیست اگر در این فصل بتوانند به مراحل پایانی این مسابقات راه پیدا کنند.

به گزارش نشریه موندو دپورتیوو، بارسلونا می‌خواهد در جام جهانی‌ باشگاه‌ها در سال 2029 حضور داشته باشد و لازمه آن موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا است. شاگردان فلیک می‌خواهند فرداشب در اولین بازی خود برابر موناکو مقتدرانه این تورنمنت را آغاز کنند.

1428