پیشنهاد بلندمدت بارسلونا برای تمدید قرارداد با موثرترین بازیکن لالیگا

پیشنهاد بلندمدت بارسلونا برای تمدید قرارداد با موثرترین بازیکن لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال یکی از ستاره‌های درخشان تیم فعلی بارسلونا است و برای هواداران این تیم تمدید قرارداد او اهمیت زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فصل را به خوبی آغاز کرده است. تیمی که فصل گذشته نتوانست موفقیتی به دست بیاورد و فصل را با ناکامی به پایان رساند، حالا با هانسی فلیک آلمانی احیا شده است. این تیم در دو بازی قبلی خود مقابل رئال وایادولید و خیرونا موفق شد مجموعا 11 گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی به حساب می‌‌آید. عملکرد عناصر هجومی بارسا در این فصل قابل ستایش است و باید عملکرد فلیک را در همین مدت کوتاه تحسین کرد.

یکی از بازیکنان شاخص بارسلونا در هفته‌های ابتدایی لالیگا لامین یامال بوده است. ستاره‌ای که نشان داد در عین جوانی و با 17 سال سن هیچ حد و مرزی برای درخشیدن قائل نیست و می‌تواند در سخت‌ترین بازی‌ها گره از کار بارسلونا بگشاید. او تا به اینجای فصل روی 7 گل تاثیرگذار بوده است و تاثیرگذارترین بازیکن این فصل لالیگا است. در پنج لیگ معتبر اروپایی نیز او پس از ارلینگ هالند بهترین آمار را دارد.

حالا مدیران بارسلونا در اندیشه تمدید قرارداد با این بازیکن هستند. به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، مدیران بارسا می‌خواهند به زودی یک پیشنهاد پنج ساله با شرایط بهتر نسبت به قرارداد فعلی به لامین یامال پیشنهاد دهند. خورخه مندز، مدیر برنامه‌های جدید یامال رابطه خوبی با مدیران بارسلونا دارد و این به سران باشگاه اسپانیایی کمک می‌کند تا کار تمدید قرارداد برایشان راحت‌تر شود.

1428