قاب ویژه؛ حال خوب بیرانوند و پورحمیدی در کنار هم!

قاب ویژه؛ حال خوب بیرانوند و پورحمیدی در کنار هم!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی رقابت سخت اما دوستانه‌ای با هم دارند.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصاویر منتشره ویژه از تمرینات تراکتور در ورزشگاه الجنوب قطر برای رویارویی با الوکره، مربوط به دروازه‌بانان این تیم است. جایی که علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی با شوخی و خنده در کنار یکدیگر دیده می‌شوند تا یک قاب ویژه در قطر ثبت شده باشد.

علیرضا بیرانوند که جدایی پرحاشیه و جنجالی از پرسپولیس داشت و هنوز هم رای نهایی شکایت پرسپولیس از وی توسط کمیته تعیین وضعیت اعلام نشده، در حالی به تراکتور پیوست که این تیم یک دروازه‌بان جوان، آماده و ملی پوش به نام حسین پورحمیدی داشت.

واکنش پورحمیدی به این حضور قابل پیش بینی بود و سنگربان خوزستانی تلاش زیادی برای جدایی داشت اما پس از اینکه این اتفاق در نهایت رخ نداد، پورحمیدی در تمرینات تیمش پس از اردوی ترکیه شرکت کرد و از زمان حضورش در تمرینات هیچ حاشیه خاصی نداشته تا اوضاع در سنگر توری پرشورها آرام پیش برود.

بیرانوند و پورحمیدی که سابقه هم‌تیمی بودن در تیم ملی را هم داشته‌اند، این روزها در تراکتور رقابت سختی با یکدیگر دارند که البته این رقابت در عین رفاقت انجام می‌شود و می‌توان این موضوع را از شوخی و خنده‌های دو دروازه‌بان مطرح و شناخته شده فوتبال ایران در ورزشگاه الجنوب قطر پی برد.

1997