نظر سرمربی لیورپول در مورد غلبه بر میلان و شکست ناباورانه مقابل ناتینگام فارست

نظر سرمربی لیورپول در مورد غلبه بر میلان و شکست ناباورانه مقابل ناتینگام فارست

پایگاه خبری فوتبالی- آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول می‌گوید با توجه به عملکرد درخشان تیمش مقابل آث میلان، شکست ۳ روز قبل از این دیدار مقابل ناتینگهام فارست را غیر قابل باور دانست.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست خانگی تاریخی ۱ بر صفر لیورپول مقابل ناتینگهام فارست در روز شنبه هفته جاری، بسیاری از هواداران لیورپول نگران دیدار تیم‌شان مقابل میلان در ایتالیا بودند.

پیروزی پرگل ۴ بر صفر میلان در سن‌سیرو مقابل ونتزیا در سری‌آ در روز شنبه، هواداران لیورپول را نگران‌تر کرده بود. زیرا تیم آنها در شوک شکست مقابل ناتینگهام فارست بود اما میلان با روحیه‌ای مضاعف به تقابل قرمزهای بندر لیورپول می‌آمد.

پس از دریافت گل زودهنگام، هواداران لیورپول فکر می‌کردند که نگرانی آنها به‌جا بوده و شاید باید منتظر یک تراژدی دیگر بود. اما در ادامه ورق برای سرخ‌پوشان بندر لیورپول برگشت.

گل‌های ابراهیما کوناته، ویرجیل فن‌دایک و دومینیک سوبوسلای به لیورپول کمک کرد تا با برتری ۳-۱ در میلان، شروعی طوفانی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

عملکرد مطمئن لیورپول در این دیدار، پس از باخت خانگی شوکه‌کننده مقابل ناتینگهام فارست که پایان ماه عسل آرنه اسلوت تلقی شد، اتفاق خوبی بود که آنها را از شوک خارج کرد.

سرمربی لیورپول، باخت به ناتینگهام فارست را شکست بزرگ نامیده بود. اسلوت اما هنوز آن شکست بزرگ را فراموش نکرده است. او بعد از نمایش درخشان تیمش مقابل میلان گفت که باورنکردنی است وقتی می‌توانند انقدر خوب بازی کنند، در خانه به ناتینگهام فارست باختند!

 

1033