اخراج غیرمنتظره ده‌روسی از باشگاه رم

اخراج غیرمنتظره ده‌روسی از باشگاه رم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران رم برای یک بار دیگر تصمیمی غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی را گرفتند.

به گزارش فوتبالی، درست مثل زمانی که جالوروسی ها به صورت ناگهانی استخدام ژوزه مورینیو را بدون اطلاع قبلی ثبت کردند، آنها به شکل ناگهانی اخراج دنیله ده روسی را اعلام کردند.

این تصمیم تنها پس از چهار هفته لالیگا گرفته شد. رم در این چهار هفته فقط یک شکست داشت اما با این وجود سه امتیاز را با تساوی مقابل کالیاری، یوونتوس و جنوا کسب کرده بود و تنها شکستشان هم مقابل امپولی در خانه بود. رم در این تابستان صد میلیون یورو برای خریدهایی نظیر دووبیک، سوله، لفی، هرموسو ، هوملس و سائلماکرس هزینه کرد و انتظارات از انها خیلی بیشتر بود.

رم در بیانیه ای نوشت:"این تصمیم بر اساس منافع تیم گرفته شد تا بتوانیم به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم. در حال حاضر تازه در شروع فصل هستیم. بشگاه همیشه خانه دینله خواهد بود که از تلاش او برای پیشرفت در ماه های اخیر و تعهد و جدیتش تشکر می کنیم. "

ده روسی در ژانویه 2014 به عنوان جانشین مورینیو منصوب شد و تیمش روند خوبی داشت و به رتبه ششم لیگ یتالیا رسید و تا نیمه نهایی لیگ اروپا پیش رفت. قرارداد ده روسی تا 30 ژوئن 2027 اعتبار داشت و قرار بود که این مربی، رهبر پروژه ای بلندمدت باشد اما جالوروسی ها حتی چهار هفته هم او را تحمل نکردند!

در حال حاضر استفانو پیولی و ماسیمیلیانو آلگری می توانند گزینه های هدایت میلان باشند. هر دو مربی پس از جدایی از میلان و یوونتوس بدون تیم هستند. البته مدیران رم نشان دادند که عادت به تصمیم های ناگهانی دارند و شاید گزینه دیگری را از آستین خود خارج کنند!

4125