ادای احترام به هوادار وفادار لیورپول؛ گل یادبود در استادیوم سن سیرو

ادای احترام به هوادار وفادار لیورپول؛ گل یادبود در استادیوم سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپ دلی، هوادار 51 ساله لیورپول، در حالی که به میلان سفر کرده بود تا از تیم محبوبش حمایت کند، به طرز غم‌انگیزی جان خود را در یک تصادف رانندگی از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر بی بی سی این هوادار وفادار، که همیشه در کنار تیم لیورپول بود، به منظور تماشای مسابقه لیورپول و حمایت از تیم خود به ایتالیا رفته بود، اما این سفر به شکلی تلخ پایان یافت. خبر مرگ او، جامعه هواداران لیورپول را در شوک فرو برد و بسیاری از مردم، بازیکنان و اعضای باشگاه نسبت به این اتفاق ابراز همدردی و تسلیت کردند.

دلی یکی از هزاران هوادار وفادار لیورپول بود که نه‌ تنها در مسابقات خانگی، بلکه در سفرهای خارج از کشور نیز تیم خود را همراهی می‌کرد. او که در طول سال‌ها عشق خود به لیورپول را به نمایش گذاشته بود، متأسفانه دیگر نمی‌تواند در کنار سایر هواداران تیم خود باشد. این حادثه ناگوار جامعه فوتبال و به خصوص هواداران لیورپول را به شدت تحت تأثیر قرار داد. در شب گذشته، در یکی از احساسی‌ترین لحظات برای هواداران لیورپول، یک گل بر روی صندلی فیلیپ دولی در ورزشگاه قرار داده شد تا به یاد او و وفاداری‌اش به تیم، ادای احترام شود. این حرکت، نمادی از پیوند عمیق بین هواداران و باشگاه لیورپول بود و نشان داد که هواداران بخش مهمی از این باشگاه هستند و هرگز فراموش نخواهند شد. مرگ فیلیپ دولی یادآور این است که فوتبال چیزی فراتر از یک بازی است و پیوندهای عاطفی و انسانی که در این ورزش به وجود می‌آید، فراموش‌نشدنی و عمیق است.

۱۰۰۹