کامبک سه گله لیورپول در سن سیرو

کامبک سه گله لیورپول در سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول و میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تیم آرنه اسلوت عملکرد درخشانی را از خودش به نمایش درآورد و موفق شد پس از دریافت گل اول بازی، سه گل به ثمر برساند و در زمین حریف کامبک بزند.

در این دیدار، میلان در دقیقه سوم بازی موفق شد توسط کریستین پولیشیچ روی پاس آلوارو موراتا به گل برسد. میلان خیلی زود گلزنی کرد و هواداران این تیم به ادامه بازی امیدوار شدند اما این امید ها خیلی زود رنگ باختند.

در دقیقه بیست و سوم بازی ابراهیم کناته گل اول را برای لک لک های آنفیلد به ثمر رساند. ویرجیل فن دایک در دقیقه 41 گل دوم را برای لیورپول زد تا بازی دو بر یک شود. دومینیک شوبوسلای هم در دقیقه 67 روی پاس کودی گاکپو گل سوم را برای لیورپولی ها زد.

لیورپول حالا نشان داده است که در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل حرف هایی برای گفتن دارد. شروع اسلوت شروع خوبی بود و شروع فونسکا به عنوان سرمربی میلان بسیار ضعیف بود.

1470