اولین سه امتیاز لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید با چاشنی گلزنی امباپه

اولین سه امتیاز لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید با چاشنی گلزنی امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید و اشتوتگارت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری 3-۱ تیم اسپانیایی پایان یافت.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و اشتوتگارت به مصاف همدیگر رفتند. این مسابقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید در برابر همدیگر رفتند که در پایان این دیدار کهکشانی ها با نتیجه 3-1 از سد اشتوتگارت عبور کردند و سه امتیاز سخت را مال خود کردند.

در نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. اشتوتگارت چند موقعیت خوب روی دروازه کهکشانی‌ها ایجاد کرد که واکنش‌های تیبو کورتوا مانع از گلزنی اشتوتگارت شد. پس از دقایقی رئال مادرید توانست به خودش بیاید و در جریان بازی مسلط شود. در این نیمه داور یک ضربه پنالتی به سود رئال مادرید اعلام کرد اما پس از آن‌که این صحنه را با داور ویدیویی چک کرد، نظرش عوض شد و ضربه پنالتی برای رئال مادرید را رد کرد. در ادامه هم دو تیم هرچه تلاش کردند ثمری نداشت و نیمه نخست با همان تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم کیلیان امباپه که در دو هفته اخیر برای تیمش گلزنی کرده بود، یک بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شد و برای کهکشانی‌ها گلزنی کرد. پاس گل را رودریگو، ستاره برزیلی سفیدها ارسال کرد. در دقایقی که کسی انتظارش را نداشت دنیز اونداو کار را به تساوی کشاند. کار برای رئال سخت شد اما گل رودیگر باعث شد تا رئال مادرید در هفته اول امتیاز از دست ندهد. در آخرین دقایق بازی هم اندریک با یک ضربه سهمگین تیر خلاص را به پیکر اشتوتگارت شلیک کرد.

1428