مشکل عجیب سپاهانی‌ها؛ سندروم اخراج بی‌قرار!

مشکل عجیب سپاهانی‌ها؛ سندروم اخراج بی‌قرار!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در چارچوب هفته اول سطح دو مسابقات آسیایی مقابل الوحدات شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در جریان شکست دو بر یک شاگردان مورایس با عملکردی ضعیف برابر الوحدات اردن، هادی محمدی در دقیقه ۱۰+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا سپاهانی‌ها در سه دیدار آسیایی اخیر خود، در دریافت کارت قرمز، هت‌تریک کرده باشند! 

این اتفاق، آژیر قرمز را در رختکن سپاهان به صدا درآورده، چراکه این موضوع درحال تبدیل شدن به یک عادت مضر برای این تیم است.

زردپوشان در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل پیش، باوجود نمایشی درخشان و پس از اخراج محمد دانشگر در دقیقه ۷۶، با دریافت دو گل، بازی را سه بر یک مغلوب الهلال پرستاره شدند. در دیدار برگشت هم این موضوع تکرار شد و در جریان شکست سپاهان، سیاوش یزدانی در دقیقه ۷۱ با دریافت کارت قرمز مستقیم زمین را ترک کرد.

اخراج‌ دانشگر و یزدانی، باعث شد سپاهانی‌ها در دیدار مقدماتی لیگ نخبگان مقابل شباب الاهلی، از حضور این دو‌‌ مدافع مهم و‌تاثیرگذار بی‌بهره باشند و با شکست مقابل شباب الاهلی مجوز حضور در لیگ نخبگان آسیا را کسب نکنند.

زردپوشان اصفهان در دیدار هفته بیست‌ویکم فصل گذشته لیگ‌برتر هم در دیدار مقابل گل‌گهر با اینکه توانستند زمین مسابقه را با برد ترک کنند، در دقیقه ۸۱ فرشاد احمدزاده را با اخراج مستقیم از دست دادند تا با حس شدن خلع وجود او‌ در ترکیب مورایس برابر تراکتور در هفته بیست‌ودوم و کسب تنها یک امتیاز از تبریز، کاملاً از کورس قهرمانی خارج شوند.

حال باید دید ژوزه مورایس باتجربه، چگونه قرار است معضلِ بی‌احتیاطی را  در میان بازیکنان‌اش حل و سپاهان را در مسیر صعود از این گروه سخت، آماده کند.

۵۷۹۳