مصاحبه عجیب قلعه‌نویی: حتما مربی دیگری جای مرا خواهد گرفت

مصاحبه عجیب قلعه‌نویی: حتما مربی دیگری جای مرا خواهد گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – جدیدترین مصاحبه سرمربی تیم ملی، یک نکته عجیب دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در شرایطی قرقیزستان را در یک بازی پرانتقاد برد که در ورزشگاه فولاد شهر، برخی سکوها علیه امیر قلعه‌نویی شعار دادند. اتفاقی که باعث شد مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون، در پایان بازی به خبرنگاران بگوید که فدراسیون تحت هر شرایطی از امیر قلعه‌نویی حمایت خواهد کرد و او تا پایان جام جهانی 2026 روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

تیم ملی، جلوی امارات نمایش بهتری داشت و حالا که به نظر می‌رسد وضعیت نسبت به قبل بهتر شده، امیر قلعه‌نویی مصاحبه عجیبی انجام داده است.

در مصاحبه‌ای که در شماره امروز ایران‌ورزشی منتشر شده، سرمربی تیم ملی درباره استفاده از نفرات باتجربه بدون باشگاه در ترکیب تیمش گفته است:" ما آنقدر زمان نداشتیم که در بازی‌های تدارکاتی بازیکنان جوان‌مان را تست کنیم. اینکه جهانبخش، طارمی، عزت‌اللهی، قدوس، بیرانوند، کنعانی، شجاع و میلاد محمدی و... شاکله تیم ملی را تشکیل داده و همیشه در بالاترین سطح رقابت بوده‌اند، چیز بسیار مهمی است. نباید اینطور باشد که ما به خاطر موضوع فضا دادن به جوان‌ها از بازیکنان شاخص و اروپایی خودمان به این راحتی چشم‌پوشی کنیم. من میهمان این پست هستم و حتما مربی دیگری جای من را خواهد گرفت و چه بهتر که او این امانت را در شرایطی بهتر از من در اختیار بگیرد."

امیر در حالی معتقد است که یک مربی دیگر جای او را خواهد گرفت و مهمان نیمکت تیم ملی است که فدراسیون فوتبال تا امروز همه جوره از قلعه‌نویی حمایت کرده و باید دید دلیل این اظهارنظر عجیب سرمربی تیم ملی چیست.

2636